دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ربیعی چشم‌انتظار تصویب بودجه ذوب‌آهن

ربیعی چشم‌انتظار تصویب بودجه ذوب‌آهن
بودجه‌ای که برای ذوب‌آهن از سوی سهامداران تصویب می‌شود نقش مهمی در موفقیت تیم ربیعی خواهد داشت.
کد خبر : 856386

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد ربیعی در حالی هدایت تیم ذوب‌آهن را بر عهده گرفته که خود به این موضوع اشاره کرده مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که در تیم وجود دارد بیشتر از تیم قبلی‌اش مس رفسنجان است و کار سخت‌تری پیش رو دارد.

سرمربی سبزپوشان اصفهانی امیر جمالی که در کادرفنی قبلی دستیار مهدی تارتار بوده را حفظ کرده و صادقی و مظاهری مربی و بدنسازی که در مس رفسنجان در کنار او بودند حالا در اصفهان و در تمرینات ذوب‌آهن حضور دارند. وی البته خواستار حضور خسرو حیدری در کادر فنی ذوب آهن است که هنوز مذاکرات با دستیار فصل گذشته ساپینتو ادامه دارد.

سپهر حیدری، حسن استکی و هاشم سلطانی گزینه‌های سرپرستی تیم ذوب‌آهن هستند ولی هیچ‌یک به عنوان گزینه اصلی معرفی نشدند. ضمن اینکه سهمیه بازیکنان بزرگسال تیم ۱۹ بازیکن است و ۱۶ بازیکن با باشگاه قرارداد دارند که این موضوع کار را برای ربیعی سخت می‌کند چون او درخواست جذب بازیکن خارجی هم داده و باید منتظر پیشنهاد دیگر تیم‌ها باشد تا بتواند فهرست ذوب‌آهن را مطابق میلش بچیند.

با برگزاری مجمع عمومی سهام‌داران باشگاه ذوب‌آهن و تعیین بودجه باشگاه، اگر مبلغ قابل توجهی تصویب شود امکان تحول در تیم ربیعی وجود دارد اما اگر بودجه مدنظر به تصویب نرسد سطح انتظارات از سبزپوشان اصفهانی نمی‌تواند بالا باشد، مجمعی که هفته آینده برگزار می‌شود نقش مهمی در آینده این تیم خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته