دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پولادگر: وزارت ورزش در موضوع بیرانوند ورود نمی‌کند/ باشگاه‌ها باید سقف بودجه را رعایت کنند

پولادگر: وزارت ورزش در موضوع بیرانوند ورود نمی‌کند  باشگاه‌ها باید سقف بودجه را رعایت کنند
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: نقل و انتقال از وظایف باشگاه‌ها بوده و قطعاً وزارت ورزش در موضوع بیرانوند ورود نمی‌کند.
کد خبر : 856211

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد پولادگر در حاشیه مراسم طرح کارت بیمه ورزشکاران که در هتل المپیک برگزار شد در خصوص انتقال احتمالی علیرضا بیرانوند به استقلال و اینکه وزارت ورزش خواسته تا چنین اتفاقی نیفتد، اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم اینطور نیست، قطعاً وزارت ورزش در این موضوعات ورود نمی‌کند. نقل و انتقال از وظایف باشگاه‌ها است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در واکنش به اینکه ورارت به خاطر قانون سقف بودجه خواسته این انتقال صورت نگیرد، تصریح مکرد: باشگاه‌ها باید سقف را رعایت کنند، مخصوصاً دو باشگاهی که برای پایتخت هستند. حتماً دستورالعمل فدراسیون فوتبال را رعایت خواهند کرد.

پولادگر در خصوص انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد و اینکه اسکندی گفته رد صلاحیت وی دیر اعلام شده و فرهادیان گفته یک روز قبل از مجمع اعلام شد، گفت: البته نامزدها  تایید صلاحیت یا رد صلاحیت شان را می‌دانستند، و الا در مجمع حضور پیدا نمی کردند. اتفاقی که در این انتخابات رخ داد ترک مجمع از سوی اعضا بود و طبق قانون 15 روز بعد مجمع را برگزار می کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه احتمال دارد مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک ابطال و دوباره برگزار شود، گفت: هنوز این اتفاق نیفتاده و تلاش می‌کنیم این رشته بدون تنش به کارش ادامه دهد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته