دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1395 - 10:24
در گفت‌وگو با آنا

بیت‌الله رضایی: نیاز به قدرت اجرایی داشتم که در سایپا نبود/ کارهای زیادی در سایپا انجام دادم

مدیرعامل سابق باشگاه سایپا گفت: من در صورتی مدیرعامل باشگاه سایپا شدم که بتوانم تفکرات خودم را در این تیم پیاده کنم، اما زمانی که باید تفکرات افراد دیگر در باشگاه پیاده شود بهتر است که من در کادر مدیریتی باشگاه نباشم.
کد خبر : 85601

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سایپا هفته‌های پایانی لیگ را با حاشیه‌های زیادی پشت سر گذاشت. مدیرعامل این تیم دو هفته مانده به پایان مسابقات مجید جلالی را از سرمربیگری سایپا برکنار کرد و خودش هم یک هفته بعد از سمتش برکنار شد.


بیت‌الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جدایی‌اش از مدیرعاملی باشگاه سایپا گفت: «جدایی من از مدیرعاملی باشگاه ساپیا هیچ ربطی به سرمربی تیم ندارد. گاهی یک مدیر از کارش خسته می‌شود و زمانی هم مدیران بالا دستی برای قسمت‌های دیگر اجرایی نیاز به آن مدیر دارند که مجبور می‌شود جابجایی در روند کاری‌اش صورت گیرد.»


وی ادامه داد: «مدیرعامل باید قدرت اجرایی داشته باشد و من هم در صورتی مدیرعامل باشگاه سایپا شدم که بتوانم تفکرات خودم را در این تیم پیاده کنم، اما زمانی که باید تفکرات افراد دیگر در باشگاه پیاده شود بهتر است که من در کادر مدیریتی باشگاه نباشم.»


رضایی در خصوص کارهایی که برای تیم سایپا در فصل پانزدهم انجام داد افزود: «در طول مدتی که در سایپا مشغول کار بودم، کارهای بزرگی را برای این تیم انجام دادم. ابتدای فصل بازیکنان بزرگی را برای این تیم به خدمت گرفتیم و تیم را برای کسب سهمیه آسیایی بستیم. در نیم فصل هم توانستیم کاپیتان تیم ملی را به سایپا بیاوریم. تیم سایپا را از کرج به تهران آوردیم و هتل المپیک را محل استراحت بازیکنان درنظر گرفتیم. بازیکنان در شهرک فرهنگیان تمرین می‌کردند و در دستگردی بازی‌هایشان را برگزار می‌کردند و از نظر بعد مسافت کمتر از 10 دقیقه فاصله محل تمرین، هتل و محل بازی آنها بود.»


وی در پایان گفت: «از همه عوامل باشگاه سایپا اعم از مدیران، کادر فنی، بازیکنان و کارمندان تشکر می‌کنم که نهایت همکاری را با من داشتند تا این تیم در لیگ پانزدهم نتیجه بگیرد. من بازیکن نیستم و مدیر اجرایی هستم و بنا به دستور مقام مافوق یکسال در باشگاه سایپا فعالیت کردیم و الان هم باید در جای دیگری خدمت کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته