دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زندی: نمی‌دانم علت اعتراض رسمی باشگاه سایپا چه بوده/ ۱۰ روز دیگر زمین تمرین شمس آذر آماده می‌شود

زندی: نمی‌دانم علت اعتراض رسمی باشگاه سایپا چه بوده  ۱۰ روز دیگر زمین تمرین شمس آذر آماده می‌شود
مدیرعامل باشگاه شمس آذر گفت: بازیکن تیم ما عکس کارت پایان خدمت خود را رسانه‌ای کرده و نمی‌دانم علت اعتراض رسمی باشگاه سایپا چه بوده است.
کد خبر : 855931

شهاب زندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اعتراض باشگاه سایپا نسبت به بازی کردن سید مجتبی حسینی بازیکن تیم شمس آذر قزوین که این بازیکن مشمول خدمت نظام وظیفه بوده، اظهار داشت: نمی‌دانم علت اعتراض رسمی باشگاه سایپا چه بوده چون این بازیکن عکس کارت پایان خدمت سربازی خود را رسانه‌ای کرده و قابل دسترسی است. 

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در خصوص اینکه اخباری مبنی بر لغو سفر تیمش به اردوی خارج از کشور منتشر شده بود، گفت: اصلا تصمیمی بر سفر خارج از کشور نداشتیم و نمی‌خواستیم بیرون از ایران اردوی پیش فصل برگزار کنیم.

زندی درباره اینکه چه زمانی تمرینات تیم شمس آذر در قزوین برگزار خواهد شد عنوان کرد: ۱۰ روز دیگر زمان نیاز است تا زمین تمرین تیم ما در قزوین آماده شود و بعد از آن تمرینات تیم از تهران خارج می‌شود.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در مورد اینکه در نقل و انتقالات چه اتفاقاتی برای تیمش رخ می دهد، یادآور شد: از امروز در مورد توافقاتی که خواهیم داشت اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب