دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سردار جلالی: اصلی‌ترین قرارگاه تروریسم سایبری علیه ایران در آستانه فروپاشی است

سردار جلالی: اصلی‌ترین قرارگاه تروریسم سایبری علیه ایران در آستانه فروپاشی است
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های مجازی تروریستی منافقین تعلیق شده است، گفت: عدالت برای منافقین به‌زودی اجرا خواهد شد و قاتلین بیش از ۱۷ هزار شهید به دست عدالت سپرده می‌شوند.
کد خبر : 855757

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با انتشار مطلبی به اقدامات آلبانی علیه منافقین و هشدار نخست‌وزیر این کشور به اقدامات تروریستی این گروهک منحط واکنش نشان داد.

وی با بیان اینکه حال و هوای امروز منافقین در آلبانی، سرنوشت محتوم همه آن‌هایی است که به وطن خیانت می‌کنند،گفت: آن‌هایی که یک روز در کنار صدام جنگیدند و کنار دست افسران حزب بعث اسرای ایرانی را شکنجه کردند!

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور تاکید کرد: خیانت در هیچ نقطه از جهان خاکی پسندیده نیست و خائن در جهنم خودساخته تا ابد اسیر و ذلیل است.

سردار جلالی یادآور شد: روز‌هایی که منافقین در قرارگاه جنگ شناختی و تروریسم سایبری خود علیه ملت ایران توطئه می‌چیدند و هیزم آتش تفرقه و تجزیه‌طلبی در ایران را فراهم می‌آوردند، غافل از آینده تلخ خود بودند.

وی با بیان اینکه پیشتر و بار‌ها گفته بودیم منافقین در کمپ تیرانا یک الگوی تمام‌عیار جنگ و ترور سایبری و شناختی را در دستور کار داشتند که این روز‌ها صرفاً بخشی از آن افشا شده است، گفت: اکنون که بخشی از فعالیت‌های مجازی تروریستی منافقین تعلیق شده است، مشخص شده که خیلی از حساب‌ها و صفحاتی که آتش‌بیار اغتشاشات و ناامنی بودند، ریشه در گنداب نفاق داشتند و حالا چند روزی است که سکوتی مرگ‌بار بر این فیک‌نیوز‌ها حاکم شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه مطلب خود آورده است: منافقین آن روزی مسیرشان را گم کردند که حسابشان را از ملت ایران جدا کردند و مزدور آمریکا و صهیونیسم شدند.

سردار جلالی با بیان اینکه اربابان آمریکایی منافقین و آن‌هایی که برای تروریسم خانه ساخته‌اند در برابر خون‌هایی که از ملت ایران ریخته‌اند، مسئول و مدیون هستند، نوشت:  هرچند که امروز فهمیده‌اند چاقوی منافقین حتی دست آن‌ها را هم بریده است. عدالت برای منافقین به‌زودی اجرا خواهد شد و قاتلین بیش از ۱۷ هزار شهید به دست عدالت سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته