دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«غول دریاها» و «چهل گیس» امروز به جشنواره عروسکی می‌آیند

«غول دریاها» و «چهل گیس» امروز به جشنواره عروسکی می‌آیند
سومین روز نوزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک آثار زیادی را به همراه‌ آورده از جمله «قصه بخت» نوشته داود فتحعلی بیگی و «چهچه چلچه چهل گیس» از امیر بهبودنیا که در تهران اجرا می‌شوند.
کد خبر : 855596

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک میزبان ۱۰ اجرا از شهر‌های مختلف ایران و دیگر کشور‌ها در بخش‌های بزرگسال، کودک و نوجوان، میهمان و فضای باز است.  

نخستین نمایشی که در این روز قرار است در تئاتر شهر و سالن چهارسو به صحنه برود، نمایش «کوران» به نویسندگی موریس مترلینگ و کارگردانی وحید نفر است که در دو سانس ۱۸ و ۲۰ به مدت ۲۵ دقیقه اجرا می‌شود. نمایش «قصه بخت» به نویسندگی داود فتحعلی بیگی و کارگردانی ابوالفضل میروکیلی و محمدحسن ابوبی از مهریز یزد نیز در چهل دقیقه در کارگاه نمایش و «گربه نره و روباه مکار» از اوشان محمودی نیز در ۷۵ دقیقه، ساعت ۱۹/۳۰ در سالن اصلی تئاتر شهر اجرا می‌شود.

تالار مولوی امشب میزبان نمایش «هبوط» از مجید بشکال از بندرعباس در دو نوبت اجرای ۱۸ و ۲۰ و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نیز میزبان «چهچه چلچه چهل گیس» از نسیم شیرزادی از شیراز به مدت زمان ۶۰ دقیقه است.

«غول دریاها» و «چهل گیس» امروز به جشنواره عروسکی می‌آیند

اجرا‌های فضای باز 

سومین شب اجرا‌های فضای باز جشنواره شامل نمایش‌های «بارگاه سلیم خان» از زهرا امینی علویجه از تهران به مدت سی دقیقه ساعت ۱۸/۳۰، «ربات‌های غول پیکر» به نویسندگی و کارگردانی حامد زارعان از تهران در ساعت ۱۹، «بوسلمه، غول دریاها» از فاطمه بحرینی از آبادان با مدت زمان ۱۵ دقیقه در ساعت ۱۹/۳۰ و «شیلو» به کارگردانی فرامرز غلامیان از شاهین شهر در ساعت ۲۰ و «آذربایجان آیین لری» از اکبر زابح از مرند در فضای باز مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته