دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1395 - 14:54

دبیرکل حزب موتلفه: دولت عربستان مصداق بارز صد عن سبیل‌الله است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این که دولت عربستان مصداق بارز «صد عن سبیل الله» است گفت: دولت عربستان می‌گوید ایرانی‌ها در حج از مشرکین برائت نکنند؛ آنها رسما اعلام کرده‌اند با مشرکین و کفار هم‌پیمان هستند.
کد خبر : 85551

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران این حزب با اشاره به واکنش مراجع عظام تقلید در مورد برگزاری حج امسال اظهار کرد: مراجع عظام تقلید حج بدون امنیت، عزت و کرامت را واجب نمی‌دانند و صریح در این مورد موضع گرفتند.


وی افزود: متأسفانه برخورد عربستان با ایران آمرانه، تحقیرآمیز و از موضع طلبکاری است؛ آنها صدها زائر ایرانی را به قتل رساندند و به هتک حرمت زائر ایرانی در فرودگاه پرداختند باز هم طلبکارند.


حبیبی همچنین شهادت ذوالفقار حزب‌الله، شهید بدرالدین را به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تسلیت گفت و افزود: مردم لبنان، ایران و جهان اسلام منتظر انتقام حزب‌الله از رژیم صهیونیستی هستند این جنایت نباید بی‌پاسخ بماند.


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه به دیدار وزیر ارشاد با مراجع تقلید در قم و اظهارات مراجع درباره دولت و نقد عملکرد اقتصادی دولت و نیز موضوع برجام اشاره کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته