دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مورد جالب دستیار جدید نکونام و جدایی از پیکان بعد از 24 ساعت

مورد جالب دستیار جدید نکونام و جدایی از پیکان بعد از 24 ساعت
از حمید رجبی درحالی به عنوان مربی جدید استقلال یاد می شود که او 24 ساعت قبل از آن با باشگاه پیکان به توافق رسیده بود.
کد خبر : 855449

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمید رجبی از جمله مربیانی است که در سالهای گذشته در کنار جواد نکونام بوده است اما وقتی نکونام سرمربی استقلال شد در لیست نفرات کادرفنی اش در ابتدا نامی از رجبی نبود. 

این طور که شواهد نشان می داد بعد از ترک ناگهانی فولاد توسط نکونام قبل از بازی با الهلال عربستان روابط بین او و رجبی هم کمرنگ شد. بعد از این ماجرا روز چهارشنبه باشگاه پیکان اسامی کادرفنی این تیم را اعلام کرد که نام حمید رجبی هم بین دستیاران خطیبی دیده شد.

حمید رجبی پیش از رسانه ای شدن حضورش در پیکان در پیامی به نکونام از او بابت حضورش در پیکان رخصت می گیرد تا نشان دهد کدورتی با هم ندارند که بعد از این پیام سرمربی استقلال از وی می خواهد برای فصل جدید بازهم در کناراو باشد. 

حتی باشگاه اسقتلال هم در نامه ای رسمی از باشگاه پیکان خواستار این می شود که اجازه دهد رجبی به کادرفنی استقلال اضافه شود. ظاهرا بعد از جلسه ای هم که رجبی با نکونام برگزار می کند از باشگاه پیکان می خواهد که با این انتقال موافقت کنند و باشگاه پیکان هم بعد از مشورت با رسول خطیبی با جدایی رجبی که فقط 24 ساعت از حضورش در این تیم گذشته بود موافقت می کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته