دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خیابانی برای ورزش، بازی و تفریحات سالم در منطقه ۷ شهرداری تهران

خیابانی برای ورزش، بازی و تفریحات سالم در منطقه ۷ شهرداری تهران
با هدف توسعه ورزش همگانی و تقویت نشاط اجتماعی، خیابان ورزش در شهرداری منطقه ۷ ایجاد شد.
کد خبر : 855418

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برگزاری خیابان ورزش در این منطقه با هدف توسعه ورزش همگانی و تقویت نشاط اجتماعی خبر داد.

محسن راجی با اشاره به اینکه ورزش همگانی کمک بسزایی به توسعه نشاط و شادابی در بین شهروندان را دارد، گفت: اگر به دنبال نهادینه کردن ورزش هستیم باید از ظرفیت کودکان و نوجوانان بهره لازم را ببریم چرا که توسعه ورزش همگانی از رده پایه و با حضور خانواده شکل خواهد گرفت در همین راستا اداره ورزش و سلامت منطقه برنامه تفریحی ورزشی خیابان ورزش را در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: خیابان ورزش فعالیتی تفریحی، ورزشی و خانوادگی است که برنامه مذکور این هفته در پیاده راه خیابان شهید مدنی با حضور بیش از سیصد نفر از شهروندان برگزار شد.

معاون شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: در این برنامه، ورزش‌های مختلفی از قبیل طناب کشی، هفت سنگ، دال پلان، بازی‌های بنری، طناب کشی، حرکات ورزشی با حلقه، پرتاب توپ در سبد، مسابقات ایستگاهی و ... برگزار شد.

راجی در پایان تصریح کرد: نقش ورزش در سلامت فرد و جامعه غیر قابل انکار است و تا زمانی که جوانان به ورزش بپردازند از گرفتار شدن در دام اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی مصون خواهند بود، در واقع می‌توان گفت بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی که جوانان و نوجوانان ما را تهدید می‌کند با افزایش تحرک و ورزش قابل پیشگیری است امیدواریم با برگزاری برنامه‌های متنوع ورزشی و تفریحی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و توسعه نشاط اجتماعی گام‌های موثری برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته