دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 تير 1402 - 00:01

سیفی: لقب «رونالدوی ووشو» اتفاق خوبی برای ایران است/ حواله خودرو نوش جان بازیکنان تیم ملی فوتبال

سیفی: لقب «رونالدوی ووشو» اتفاق خوبی برای ایران است  حواله خودرو نوش جان بازیکنان تیم ملی فوتبال
ملی‌پوش ووشو گفت: رییس سازمان بریو در مصاحبه قبل بازی به من لقب کریستیانو رونالدوی ووشو داده بود، زیرا تا به الان هیچ شکستی را تجربه نکرده ام.
کد خبر : 855235

محسن محمدسیفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص مبارزه سوم خود در MMA اظهار کرد: بازی سومم و دیدار با حریف مصری بود که خداراشکر توانستم به مانند دو بازی اولم در همان راند نخست کار را یکسره کنم. اتفاق خوب دیگر این بود که محمدشریف رییس سازمان بریو در مصاحبه قبل بازی به من لقب کریستیانو رونالدوی ووشو داده بود زیرا تا به الان هیچ شکستی را تجربه نکرده ام. این هم جزو موارد مثبت و جالب توجه برای ووشوی ایران به حساب می‌آمد.

وی درباره حریف مصری خودش گفت: حریفم بد نبود البته قد بلندی داشت، اما خوشبختانه اجازه به او ندادم و زیر مشت و لگدم در همان دقایق اولیه او را ناک اوت کردم. مسابقه خوبی بود و در فاصله ۳ ماه تا شروع هانگژو فکر می‌کنم انجام دادن آن خیلی بهتر از انجام ندادنش بود.

عضو تیم ملی ساندا ادامه داد: درخواستم از مسئولان سازمان بریو این بود مسابقه چهارمم برای دریافت کمربند قهرمانی باشد و اگر با این مساله موافقت شود باید به مصاف حریفی از قرقیزستان بروم که ورزشکار خوبی است. البته خواستار این شده ام تا این دیدار به بعد از هانگژو موکول شود.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا در خصوص لقب رونالدو ووشو عنوان کرد: لقب کریستیانو رونالدو لطفی بود که شریف رییس سازمان بریو در حق من انجام داد، البته من نامم محسن ووشو ایران و او هم کریستیانو رونالدو است. ولی بیشتر قیاس او در این بود که من ۱۶ سال است از هیچ ورزشکاری شکست نخورده ام و در هر رقابتی که رفته ام بهترین نتیجه را به دست آورده ام. نقطه اشتراک من ورونالدو در این است که سالیان سال با هم در سطح اول رشته خودمان زحمت می‌کشیم. هر چند فوتبال با رشته ووشو قابل قیاس نیست.

سیفی در واکنش به اهدای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال پاسخ داد: درباره دادن حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال نظر خاصی ندارم. وقتی این‌همه حرف زده ایم، اما حرفمان خریدار ندارد ترجیح می‌دهم دیگر حرفی بر زبان نیاورم. همین که این خودرو‌ها را وارد کرده اند نوش جانشان، زیرا توانسته اند این‌کار را انجام دهند و چیز دیگری درباره اش نمی‌توان گفت.

وی درباره اینکه آیا تا چه زمانی قصد فعالیت در سطح اول رشته ووشو دارد،اظهار کرد: در اصل اعتقاد چندانی به داشتن انگیزه ندارم، اما بر عکس به دیسیپلسن و نظم خیلی معتقدم و الان هم با ۱۰۰ درصد توان تمریناتم را برای حضور در هانگژو انجام می‌دهم. از نظر جسمی و ذهنی واقعا خوب هستم و مطمئنم تا چند سال دیگر می‌توانم در سطح اول به فعالیتم ادامه دهم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته