دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1402 - 10:11
عضو هیئت عالی شورای وحدت:

مجلس می‌تواند با تصویب لایحه عفاف و حجاب، فتنه دشمن را خنثی کند

مجلس می‌تواند با تصویب لایحه عفاف و حجاب، فتنه دشمن را خنثی کند
عضو هیئت عالی شورای وحدت گفت: مجلس می‌تواند با اصلاح و سرعت در تصویب لایحه عفاف و حجاب تاثیر فتنه دشمن را پایان و یا به حداقل بکشاند.
کد خبر : 855105

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین الله کرم استاد دانشگاه و عضو هیئت عالی شورای وحدت در پایان نود و دومین نشست این هیئت با اشاره به تداوم بی وقفه فعالیت‌های شورای وحدت، گفت: راهبرد انسجام تشکیلاتی شورای وحدت در یکسال گذشته به سازماندهی نیرو‌های این شورا اعم از احزاب، اقشار و حضور نظارتی روحاینت در استان‌های مختلف منجر شده شورای وحدت در لبیک به پیام تحول خواهی مقام معظم رهبری و ضرورت برگزاری انتخاباتی با مشارکت بالا و رقابتی ستاد‌های خود را برای معرفی نامزد‌های شایسته در سراسر کشور برپا کند.  

وی افزود: باید در قبال فتنه دشمنان و غرب باوران هوشیار بوده و سناریوی آنان برای خدشه در انتخابات مهم ۱۴۰۲ ملت انقلابی ایران را خنثی نماییم.  

نماینده رزمندگان در هیئت عالی شورای وحدت گفت: یکی از فتنه‌های مهم دوقطبی سازی اجتماعی است تا مشارکت بالا در انتخابات به چالش کشیده شود بر همین اساس مجلس می‌تواند با اصلاح و سرعت در تصویب لایحه عفاف و حجاب تاثیر این فتنه را پایان و یا به حداقل بکشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته