دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سردار تنگسیری: آمریکایی‌ها به خوبی زبان اقتدار نیروی دریایی سپاه را می‌فهمند

سردار تنگسیری: آمریکایی‌ها به خوبی زبان اقتدار نیروی دریایی سپاه را می‌فهمند
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه عزت کنونی کشور به برکت خون شهداست، گفت: امروز آمریکایی‌ها به خوبی زبان اقتدار نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می‌فهمند.
کد خبر : 855006

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از قرارگاه راهبردی کربلا «پایگاه منتظران شهادت» اظهار داشت: ما رزمندگان سپاه پاسداران، وظیفه ارزشمند سربازی ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی را تا آخرین قطره خون انجام می‌دهیم.

سردار تنگسیری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان خوزستان گفت: رزمندگان عزیز خوزستانی در زمان جنگ تحمیلی از ناموس ملت ایران اسلامی در ایران دفاع کردند و در دوران اخیر هم برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و مرز‌های اسلام و مسلمین جانانه جنگیدند و به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با بیان اینکه عزت کنونی کشور ما ثمره‌ی ولایت‌پذیری و به برکت خون مطهر شهداست، خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها به خوبی زبان اقتدار نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می‌فهمند.

در پایان این دیدار، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یادمان پایگاه منتظران شهادت و کارگاه محرومیت‌زدایی قرارگاه کربلا بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته