دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجن:

اگر دانشمندان جوان ما نبودند، پیشرفت‌ها در حوزه پژوهش را نمی‌دیدیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجن گفت: ایران عزیز ما چه قبل و چه بعد از انقلاب، گردنه‌های سختی را پشت سر نهاده است که در دل تاریخ ثبت شده‌اند.
کد خبر : 8550

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر احمد بهرامی در آئین افتتاحیه همایش مهندسی کامپیو‌تر و فناوری اطلاعات که با حضور استادان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه مندان به حوزه کامپیو‌تر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن برگزار شد، گفت: امروز به برکت وجود دانشمندانی چون شما عزیزان ما در عرصه علم و کتاب هستی چه سطوری را رقم زده‌ایم که مطمئناً ماحصل این پیشرفت همین پژوهش‌ها و قلم‌زدن‌هایی است که از سوی شما پژوهشگران جوان ثبت شده است.


وی گفت: ما می‌توانیم به دنیا ثابت کنیم آنچه را شعار دادیم، مالکیت ماست و اگر دانشمندان جوان ما نبودند این پیشرفت‌ها را نمی‌دیدیم.


دبیر همایش نیز گفت: این همایش فرصتی را ایجاد کرده است تا پژوهشگران جوانی که به تازگی به این عرصه قدم نهاده‌اند بتوانند با استادان این حوزه ارتباط برقرار کنند.


دکتر تقی جاودانی گفت ۲۲۰ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه همایش رسید که از این تعداد ۱۴۰ مقاله پذیرفته شده که ۱۶ مقاله آن به صورت سخنرانی و مابقی مقالات بصورت پوستر ارائه شد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بروجن افزود: این مقالات در محورهای مهندسی نرم افزار، هوش مصنوعی، معماری کامپیو‌تر و فناوری اطلاعات مورد داوری و ارزیابی استادان و متخصصین این رشته قرار گرفته و برای ارائه یا پوستر به دبیرخانه معرفی شدند.


وی گفت: این همایش با حمایت پایگاه سیویلیکا و سیمپوزیا قرار دارد و تمامی مقالات پذیرفته شده در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه شده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته