دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بابادی: هدف ما تنها بقا در لیگ برتر نیست/ دربی خوزستان اسیر حساسیت مصنوعی نمی‌شود

بابادی: هدف ما تنها بقا در لیگ برتر نیست  دربی خوزستان اسیر حساسیت مصنوعی نمی‌شود
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: زمانی قهرمان لیگ برتر شدیم و به درستی ادعای مهد فوتبال ایران بودن را داریم، پس این فصل هدف ما تنها بقا نخواهد بود که زیبنده نام استقلال خوزستان نیست.
کد خبر : 854886

کیوان بابادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برنامه‌های استقلال خوزستان برای فصل جدید مسابقات باشگاهی فوتبال ایران اظهار داشت: برنامه‌ها را از جمله در بحث یارگیری مشخص کردیم و در حال اجرای آنها بدون هیاهو و در سکوت خبری هستیم. تمرینات تیم را از روز شنبه ۱۰ تیر در تهران آغاز می‌کنیم، چون دمای هوا در اهواز به بالای ۵۰ درجه رسیده است. با توجه به اینکه زمان شروع لیگ برتر از سوی سازمان لیگ، بعید می‌دانم فرصت آن را داشته باشیم تا اردویی در خارج از ایران برگزار کنیم. 

وی در مورد جذب بازیکنان مدنظر لیست سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: با توجه به اینکه به لیگ برتر صعود کرده‌ایم با نظر سیروس پورموسوی سرمربی تیم در تمامی پست‌ها تقویت خواهیم شد.

نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جویای نام می‌شود

مدیرعامل استقلال خوزستان با تأکید بر اینکه بازیکنان جدیدی از تیمش در لیگ برتر فوتبال ایران چهره می‌شوند، یادآور شد: با وجود سیروس پورموسوی بر رأس تیم استقلال خوزستان، با توجه به عملکردی که وی پیش از این داشته، نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جویای نام می‌شود و باز هم باید منتظر ظهور استعدادهای جدیدی باشیم. در این زمینه به شدت پورموسوی مصر است تا بازیکنان جوان فرصت ارائه توانایی‌های خود را داشته باشند و ما هم در تلاش هستیم تا تیم امیدمان در مسابقات لیگ برتر یا لیگ دسته یک کشوری حضور یابد تا در آنجا بازیکنان توانمند بتوانند کیفیت خود را ثابت کنند و به تیم بزرگسالان برسند تا در سطح اول فوتبال ایران دیده شوند.

مهد فوتبال ایران خوزستان است

وی در واکنش به اینکه هدف استقلال خوزستان در بازگشت به لیگ برتر چیست، عنوان کرد: استقلال خوزستان با بی‌تدبیری مدیریت وقت از لیگ برتر سقوط کرد و ما در این فصل به کادرفنی و دیگر اعضای تیم ایمان داریم. زمانی قهرمان لیگ برتر شدیم و به درستی ادعای مهد فوتبال ایران بودن را داریم. پس این فصل هدف ما تنها بقا در لیگ برتر نخواهد بود که زیبنده نام استقلال خوزستان نیست. ما بازگشتیم تا نشان دهیم استحقاق ایستادن در جایگاهی بسیار خوب را داریم و مطمئن هستیم کادرفنی با تجربه ما می‌تواند نتایج خوبی بگیرد.

مردم خوزستان حامی تیم‌های استان خود هستند

مدیرعامل استقلال خوزستان در خصوص اینکه دربی‌های سرخابی‌های خوزستان همانند سرخابی‌های تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: هیچ گونه حساسیتی بین دو تیم نیست و فوتبال ناب خوزستانی را هر دو تیم ارائه می‌کنند. اتحاد خوزستانی‌ها فراتر از آن است تا یک مسابقه با حساسیت مصنوعی بخواهد این اتحاد را از بین ببرد و اسیر چنین موضوعی نمی‌شویم. هر دو تیم پشتیبان یکدیگر خواهند بود تا در لیگ برتر جایگاه خوبی داشته باشند و مردم خوزستان حامی استقلال و فولاد خوزستان هستند تا با تلاش هر دو تیم نتایج خوبی به دست آید. ضمن اینکه صنعت نفت آبادان هم دیگر نماینده خوزستان است که کل استان را حامی خود می‌بیند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته