دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1402 - 08:00
سرمربی بسکتبال مس کرمان در گفت و گو با آنا

مذاکراتم با یک باشگاه به نتیجه نرسید/ دوست دارم به شهر خودم خدمت کنم

مذاکراتم با یک باشگاه به نتیجه نرسید  دوست دارم به شهر خودم خدمت کنم
سرمربی پیشین تیم بسکتبال مس کرمان گفت: در این مدت با یک تیم لیگ برتری وارد مذاکره شدم اما به نتیجه خاصی منتج نشد.
کد خبر : 854756

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه تکلیفش برای حضور روی نیمکت تیم بسکتبال مس کرمان به کجا رسید، اظهار کرد: فعلأ چیزی مشخص نیست و منتظرم تا بودجه این باشگاه برای فصل آینده مشخص شود. دو سال خیلی سخت در اینجا کار کردیم و علی‌رغم بودجه خیلی پایین اما تلاش کردیم تا بالاتر از توان و پتانسیلمان عمل کنیم و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد.

وی افزود: سال گذشته با وجود تمام سختی‌ها مثل عدم جذب بازیکنان خارجی و تغییر و تحولات در راس شرکت مس اعضای تیم کم کاری نکردند. خداراشکر جایگاه فوق‌العاده خوبی هم گرفتیم و امسال هم منتظریم که اگر بودجه مناسبی تصویب شود، به شهر خودم خدمت کنم، در غیر اینصورت ادامه همکاری نخواهم داد.

اسلامی در پاسخ به این سوال که چند پیشنهاد برای فصل آینده جز مس کرمان دارد، گفت: چند پیشنهاد دیگر دریافت کرده‌ام اما هنوز باشگاه‌ها به صورت جدی به فعالیت نقل و انتقالاتی ورود نکرده‌اند. حتی یک پیشنهاد جدی هم داشتم که مذاکره کردیم اما به نتیجه نرسیدیم. چند باشگاه هم که صحبت کردم گفتند  منتظر مشخص شدن بودجه هستند تا پس از آن برای مذاکره اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته