دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1395 - 12:45

تکلیف مظلومی فردا مشخص می‌شود/ نیمکت استقلال در انتظار منصوریان؟

تیم فوتبال استقلال قرار است روز نهم یا یازدهم خرداد ماه در فینال جام حذفی به مصاف ذوب‌آهن برود اما بحث ماندن یا رفتن پرویز مظلومی این روزها یکی از سوالات جدی هواداران این تیم است.
کد خبر : 85473

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، قرار است جلسه هیات مدیره تیم استقلال فردا (دوشنبه) تشکیل شود تا مدیران تصمیم‌گیر استقلال در مورد کادر فنی و ماندن یا رفتن پرویز مظلومی تصمیم گیری کنند.


بعد از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی مقداد نجف نژاد رئیس هیات مدیره تیم استقلال عنوان کرد مقصر همه ناکامی های تیم پرویز مظلومی است و او باید هر چه زودتر برکنار شود اما اعضای هیات مدیره استقلال به این نتیجه رسیدند که تا بازی با صبا قم به پرویز مظلومی و کادر فنی اش فرصت دیگری بدهند.


اما تساوی استقلال مقابل صبا در هفته پایانی لیگ برتر بار دیگر صحبت در مورد تغییر کادرفنی برای بازی فینال جام حذفی را به میان آورده است.


پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال در ابتدای فصل پانزدهم جایگزین امیر قلعه‌نویی شد و موفق شد در نیم فصل اول نتایج خوبی بگیرد، اما عملکرد پرنوسان او در نیم فصل دوم باعث شد این تیم در نهایت در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ را به پایان برساند.


عده‌ای از اعضای هیات مدیره معتقدند که استقلال در این فصل نمایش خوبی نداشته است و عده‌ای دیگر هم بر این باور هستند که تیمی که بعد از 2 سال موفق به کسب سهمیه آسیایی شده عملکردش قابل دفاع است.


به هر روی زمزمه‌های تغییر کادر فنی استقلال برای فینال جام حذفی به میان آمده و مظلومی هم اعلام کرده قراردادش با این تیم دو‌ساله است اما استقلالی‌ها هم مدعی هستند که قرارداد او مشروط بوده و ماندنش در این تیم به نتایجش که در این فصل به دست آورده مربوط می شود.


به هر ترتیب بنا به گفته مسعود معینی عضو هیات مدیره استقلال فردا جلسه هیات مدیره استقلال برگزار می شود تا تکلیف سرمربی تیم مشخص شود. منصوریان که سال گذشته هم یکی از گزینه‌های برای نیمکت استقلال بود و حالا برای فصل جدید با نفت تهران خداحافظی کرد پیش‌بینی‌ می‌شود که فصل شانزدهم سکان هدایت این تیم را برعهده بگیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته