دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محکومیت ۲ میلیاردی استقلال با شکایت حسین‌زاده

محکومیت ۲ میلیاردی استقلال با شکایت حسین‌زاده
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، استقلال را در پی شکایت ستاره پیشین آبی‌ها محکوم کرد.
کد خبر : 854720

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد:

در پی شکایت وحید نیکنام از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت حسن مرادی‌فر از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۳ میلیون و ۳۳۲ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۶۶۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت عباس یحیی بیگی از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۸ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت شاهد عریانی از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷۱ میلیون و ۹۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت امیرحسین حسین‌زاده از باشگاه استقلال، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۱ میلیارد و ۳۹۶ میلیون و ۳۶۶ هزار و ۹۱۴ ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۶۶ میلیون و ۴۴۰ هزار و ۸۵۳ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۷۵۳ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۸۶ ریال قرار رد صادر کرد.

*در پرونده شکایت آرش رضاوند از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۰۹ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت وحید همراز از باشگاه دریا کاسپین بابل، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان قرار رد صادر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته