دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1402 - 08:55

بمب اسماعیل‌نژاد ترکید/ ستاره تیم ملی لژیونر شد

بمب اسماعیل‌نژاد ترکید  ستاره تیم ملی لژیونر شد
ستاره تیم ملی والیبال ایران به لیگ ایتالیا پیوست.
کد خبر : 854674

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال رانا ورونا می‌تواند در فصل آینده روی استفاده از امین اسماعیل‌نژاد بازیکن ایرانی حساب کند. اسماعیل‌نژاد متولد ۱۹۹۷بوده که  ۲۰۳ سانتی متر قد دارد و چپ دست است.

اسماعیل نژاد پس از این اتفاق گفت: وقتی از رانا ورونا تماس گرفتم، بدون تردید پذیرفتم، زیرا بازی در سوپرلگا ایتالیا آرزوی همه والیبالیست‌های جهان است که می‌خواهند به بالاترین سطوح برسند.  پروژه ورونا بسیار بلندپروازانه است و نتایج فصل گذشته آن را ثابت می‌کند.

ستاره تیم ملی والیبال ایران افزود: برای من اولین تجربه خارج از ایران و فرصتی بی نظیر است که سعی خواهم کرد از آن نهایت استفاده را ببرم.

او با اشتیاق می‌گوید، می‌دانم که برای رسیدن به همه اهداف، کار زیادی وجود خواهد داشت، و برای این کار آماده خواهم بود. من نمی‌توانم صبر کنم تا این پیراهن را بپوشم و با هواداران جدید آشنا شوم.

همچنین رضایت مدیر ورزشی ورونا، جیان آندره آ مارکسی قابل درک است: با گنجاندن امین در فهرست خودمان، بدون شک عنصر مهمی را در بخش هجومی اضافه می‌کنیم. او بازیکنی بسیار قوی از نظر بدنی و با تمام اعتبار برای ادغام در مسابقات قهرمانی ایتالیا است. او همچنین در VNL ارزش و ویژگی‌های خود را در حمله، سرویس دهی و مهار کردن به خوبی نشان داده است. ما از تکمیل این عملیات راضی هستیم، زیرا این بازیکنی است که به دقت دنبال کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته