دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1395 - 12:45
دبیر کل اتحادیه راه ‌آهن‌ها تأکید کرد

نوآوری، چالش پیش روی راه‌آهن

دبیر کل اتحادیه راه‌ آهن‌ها (UIC) چالش پیش روی راه‌آهن را نوآوری عنوان کرد و گفت: یقیناً یک سیستم موفق راه‌آهن در منطقه خواهیم داشت،اتصال کشتیرانی و حمل و نقل چند وجهی به ترمینال های مختلف نفت و گاز در کشوری های خاورمیانه و استفاده از نوآوری ها و استانداردها سبب خواهد شد خدمات بین المللی بهتری به مشتریان این اتحادیه ارائه شود.
کد خبر : 85467

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا لوبینو در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی خدمات و صنایع وابسته که امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، افزود: قطارهای سریع‌السیر از این پس بیشتر در خاورمیانه راه‌اندازی می‌شوند و هدف ما از آن ایجاد سرویس‌های بین‌المللی بهتر و کریدورهای حمل و نقل بین‌المللی است.


وی تصریح کرد: ارائه خدمات بهتر به مشتری و ارتقاء امنیت و ایمنی از دل مشغولی‌های ما برای گسترش شبکه راه‌آهن است که امیدواریم در این کنفرانس راه‌های جدیدی برای کسب و کار پیش روی ما قرار گیرد.


دبیر کل اتحادیه راه ‌آهن‌ها عنوان کرد: این کنفرانس نمایانگر مشارکت و همکاری تمامی کنش‌گران و افراد درگیر در بخش‌های حمل و نقل دریایی، راه آهن و ... است و به جرأت می‌توان گفت چنین کنفرانس حرفه‌ای برای نخستین بار از سوی دست‌اندرکاران فن برگزار شده است.


وی با ابراز امیدواری از توسعه همکاری‌ها میان کشورهای مختلف در بخش حمل و نقل ریلی خاطر نشان کرد: امکانات و چشم‌انداز خوبی برای راه آهن در خاورمیانه قابل ترسیم است.


چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل ونقل ریلی صنایع و خدمات وابسته و نخستین همایش بین‌المللی ریل- بندر- نفت از امروز تا 29 اردیبهشت ماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته