دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1395 - 14:03

کریمی‌قدوسی: آقای رئیس‌جمهور شفاف بگویید در برجام 2 به دنبال چه هستید؟

جواد کریمی‌قدوسی، نماینده مشهد و کلات در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز ـ یکشنبه ـ مجلس خطاب به رئیس‌جمهوری اظهار کرد: آقای رئیس‌جمهور مشاور شما آقای آشنا اعلام کرده است که آقای روحانی برجام داخلی را ادامه خواهد داد؛ اینگونه مشاوران برای شما هزینه‌ساز هستند، آنها را عزل کنید.
کد خبر : 85466

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، وی افزود: شما در عید نوروز در رسانه ملی برجام داخلی را اعلام کردید، 12 ساعت بعد رهبری از برجام 2 پرده برداشتند.


این نماینده مجلس ادامه داد: آمریکا و انگلیس به دنبال برجام 2 هستند، آنها می‌گویند که ایران باید تغییراتی در ساختار داخلی خود به وجود آورد. آنها می‌خواهند ولایت فقیه را از نظام سیاسی حذف کنند، چراکه می‌گویند تعریفی برای ولایت فقیه در نظام بین‌الملل نیست. همچنین آنها معتقدند که دو نیروی نظامی نباید در ایران باشد و باید سپاه حذف شود. آنها خواهان انتخابات آزاد بدون نظارت استصوابی شورای نگهبان هستند. همچنین می‌گویند باید حقوق بشر در ایران رعایت شود، حجاب زنان آزاد شود و امنیت رژیم‌صهیونیستی اسرائیل به عنوان خط قرمز آمریکا و انگلیس در نظر گرفته شود.


کریمی‌قدوسی گفت: بی‌توجهی به این اصول نتایج خوبی به بار نخواهد آورد. آقای رئیس‌جمهور در مقابل نظارت استصوابی در انتخابات اصفهان نایستید و لطفا به طور شفاف بگویید که در برجام داخلی دنبال چه هستید.


این نماینده اصولگرای مجلس در ادامه خطاب به رئیس‌جمهوری گفت: آقای روحانی رعایت مواضع رهبری توسط شما و دولت از الزامات قانونی و شرعی است و بی‌توجهی به این اصول هزینه سنگینی دارد؛ برای چندمین بار تذکر ملت را بشنوید و دست رد به سینه نامحرمان بزنید و مشاوران اینگونه خود را عزل کنید. اگر این‌گونه اقدامات را انجام ندهید به معنای قبول مواضع اینهاست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته