دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نکونام به حرف هیچکس گوش نمی‌دهد/ کمیته فنی استقلال قبل از تشکیل «کشک» بود!

نکونام به حرف هیچکس گوش نمی‌دهد  کمیته فنی استقلال قبل از تشکیل «کشک» بود!
کمیته فنی در فوتبال ایران به قول علی پروین یعنی کشک، اما کمیته فنی باشگاه استقلال واقعاً در نوع خود عجیب است.
کد خبر : 854429

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از بدو تشکیل کمیته فنی باشگاه استقلال بهتاش فریبا در جلسات شرکت نکرد و یکی دو نفر هم فقط به صورت تلفنی مشاوره دادند. عجیب این که پرویز مظلومی و محمد مومنی از هیئت مدیره به کمیته فنی رفتند و یکی دو نفر دیگر هم به دنبال سرمربیگری خودشان بودند.

در کنار همه این‌ها باید پذیرفت که کمیته فنی استقلال اصلا در جریان مذاکرات با سانچز و سفر لوپز به ایران نبود. اعضای کمیته فنی البته می‌گویند ما نظر مثبتی روی جواد نکونام داشتیم که البته این هم مسئله چندان عجیب نیست و طبعاً نکونام در بین گزینه‌هایی که برای رهبری استقلال وجود داشت از بقیه موجه‌تر به نظر می‌رسید.

 حالا سوال اینجاست که اگر مدیران باشگاه استقلال قصد وقت کشی داشتند چرا دست به انتخاب یک کمیته ۷ نفره زدند؟ آیا بهتر نبود قبل از انتخاب رسمی اعضای این کمیته با آن‌ها صحبت‌های کامل تری انجام می‌گرفت؟ نکته دیگر اینکه واقعا چطور امکان دارد جواد نکونام از این کمیته حرف شنوی داشته باشد؟ مطمئنا اینگونه نمی شود و نکونام که مربی مستقلی است به حرف هیچکسی گوش نخواهد کرد.

اساساً در فوتبال ایران کدام سرمربی را می‌شناسید که به معنای واقعی کلمه با کمیته فنی مشورت کند؟ در بسیاری از باشگاه‌ها اعضای کمیته فنی اصلاً در جریان نحوه انتخاب یک مربی نیستند. در استقلال، اما اعضای کمیته فنی که بعضی از آن‌ها رزومه فوتبالی خوبی هم دارند، مدعی هستند که نظرشان روی انتخاب نکونام مثبت بود، اما باید دید سرمربی جدید استقلال چه زمانی آن‌ها را به رسمیت می‌شناسد و با اعضای کمیته فنی (البته اگر در تهران باشند) مشورت می‌کند؟

 به نظر می‌رسد کمیته فنی در استقلال حتی قبل از از تشکیل شدن «با عرض معذرت» نقش کشک را بازی می‌کرد و در این میان چند نفر از اعضای این کمیته از از این که نامشان برای حضور در کمیته فنی استقلال مطرح شد، پشیمان به نظر می‌رسند. یکی دو نفر هم که سودای مربیگری داشتند و خلاصه بررسی‌های مختلف نشان می‌دهد کمیته فنی باشگاه استقلال خروجی خاصی نخواهد داشت.‌

ای کاش حالا که تفکری پشت انتخاب کمیته فنی نیست، لااقل بعضی از قدیمی‌های استقلال بیشتر قدر خودشان را بدانند. بسیاری از هواداران قدیمی استقلال از امثال نامجومطلق و بهتاش فریبا خاطرات بسیار خوبی دارند و واقعاً عجیب است که آن‌ها و البته چند نفر دیگر قدر خودشان را نمی‌دانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته