دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1395 - 12:14

برگزاری ششمین مسابقه ملی فناوری نانو در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر

ششمین دوره مسابقات ملی فناوری نانو با هماهنگی ستاد نانو کشور به صورت هماهنگ برگزار شد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر به‌عنوان حوزه آزمون این دوره از مسابقات مشارکت فعال داشت.
کد خبر : 85435

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مسابقات ملی فناوری نانو با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر برگزار شد و اعضای تیم نانو باشگاه پژوهشگران جوان و سایر شرکت کنندگان با اصول نانو فناوری آشنا شدند.


در این آزمون ۴۵۴۵ داوطلب حضور داشتند که ۵۶ درصد شرکت کنندگان زن و ۴۴ درصد آنان مرد بودند و بیشترین آمار شرکت کنندگان مربوط به مقطع کار‌شناسی و پایین‌تر از آن بود.


مسابقات در استان‌های تهران، فارس، اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی و کرمان به ترتیب آمار داوطلب برگزار شد که رتبه‌های اول تا ششم مسابقات را دارند.


برگزیدگان مسابقات علمی نانو با اعطای جوایز نقدی و اعتبار مالی برای دریافت خدمات آنالیز آزمایشگاهی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو قدردانی می‌شوند و این مسابقات علمی معتبر برای چندین دور متوالی است که دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر به دلیل توانمندی علمی و حضور دانشمندان و پژوهشگران بر‌تر افتخار میزبانی آن را بر عهده دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته