دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1402 - 15:10

کریمی: خوشحالم که به خواسته هواداران احترام گذاشتیم/ پسر استقلال را برگرداندیم

کریمی: خوشحالم که به خواسته هواداران احترام گذاشتیم  پسر استقلال را برگرداندیم
سرپرست باشگاه استقلال گفت: خیلی خوشحالم امروز توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و به خواسته آنها احترام‌ بگذاریم.
کد خبر : 853840

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حجت کریمی در مراسم معارفه‌ جواد نکونام که ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور اصحاب رسانه برگزار شد صحبت‌هایی را انجام داد.

خوشحالم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم

حجت کریمی اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که امروز توانستیم دل هواداران را شاد کنیم و به هر خواسته هواداران احترام بگذاریم و به درخواست هواداران عمل کردیم. خوشحالیم که پسر استقلال دوباره به این باشگاه برگشت. امیدواریم با مدیریت آقای نکونام به قهرمانی برسیم.

بانک شهر نبود ممکن بود به دسته پایین تر سقوط کنیم

وی افزود: جا دارد از بانک شهر تشکر کنم که در تمام این سختی‌هایی که در دو ماه اخیر داشتیم، کنار ما بود. در این دو ماه و از روز اول بانک شهر حامی و پشتیبان ما بود. اگر بانک شهر نبود، ما شاید به دسته پایین‌تر سقوط می‌کردیم. جا دارد از آقای دکتر احمدی مدیریت این بانک تشکر کنم که هر زمان با او تماس گرفتیم، با ما همکاری کردند و در شرایط خیلی سخت به ما ملی نگاه کردند. نه تنها ما بلکه به پرسپولیس هم نگاه ملی داشتند. در حالی که ما حامیان دیگری هم داشتیم ولی آن‌ها جا خالی کردند و هیچ کمکی به ما نکردند و شاید از این حرف من ناراحت شوند ولی باید واقعیت را بگوییم و هواداران باید به چه کسانی پشت ما بودند و از آنها تشکر می‌کنیم.

به خیلی از حواشی فضای مجازی توجهی نکردم

سرپرست استقلال تاکید کرد: در این دو ماه، ما مشکلات و سختی‌های فراوانی داشتیم. به خیلی از مسائل توجهی نکرد. خیلی از حواشی در فضای مجازی ایجاد شد و به آن‌ها توجه نکردیم و کار خود را جلو بردیم. خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. مشکلات زیاد بود ولی خیلی حرف دارم. ان‌شاءالله در سر فرصت درباره آن مشکلات صحبت می‌کنم. از وزیر محترم آقای دکتر سجادی هم تشکر ویژه می‌کنم که در این روزها ما را تنها گذاشتند و به ما کمک کردند تا رو به جلو پیش برویم.

قول داده بودم تا نکونام نیاید تیم را نبندیم

کریمی ادامه داد:  من‌ خوشحالم که امروز در خدمت نکونام هستیم و می توانیم تیمی قوی تشکیل بدهیم.من قول را داده بودم که تیم را نبندند و سرمربی این‌کار را انجام بدهد که چنین هم شد.از وزیر ورزش و سیستم های مسئول که با نگاه پدرانه شرایطی را فراهم کردند که  پسر استقلال به اینجا برگردد تشکر می کنم.

هواداران در این شرایط سخت به ما کمک کنند

وی تاکید کرد: هواداران باید ما را در این شرایط سخت کمک کنند و همچنین راهی وجود دارد مانند گرفتن‌کارت هواداری از بانک شهر است که هیچ هزینه ای نخواهد داشت. با استفاده از گردش های مالی آن به باشگاه ما سود می رسد. این سود کل هزینه و کفاف باشگاه را می دهد.ان شاءالله هواداران به این سمت بروند تا مشکلات ما حل شود و دیگر به این نباشد که پنجره ما بسته باشد یا از آسیا حذف شویم.

لوپز نکاتی گفت که می خواهیم آنها را پیگیری کنیم

کریمی ادامه داد: ما یک مربی خارجی به ایران آوردیم و خیلی ها گفتند سن‌ او بالاست ولی لوپز گفت که‌ ما زیر ساخت خوبی نداریم. همچنین‌ او گفت که شما مربیانی در داخل خود ایران دارید که می توانند به شما کمک کنند.این موضوع بزرگواری لوپز را می رساند. او پس از بازدید چند نکته به ما‌ گفت که می خواهیم آن را پیگیری کنیم تا زیر ساخت ها را کمک هواداران فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته