دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دلیل سقوط مسافران از پله‌برقی مترو اعلام شد

دلیل سقوط مسافران از پله‌برقی مترو اعلام شد
با بررسی تکنسین فنی و بازبینی فیلم‌های مدار بسته مترو، علت بروز حادثه در پله برقی ایستگاه امام خمینی (ره) مشخص شد.
کد خبر : 853744

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علت بروز حادثه امروز در پله برقی ایستگاه مترو امام خمینی (ره) تهران، عدم تعادل مسافر عنوان شد. 

با اعلام اورژانس استان تهران ساعت ۱۱ و ۵ دقیقه امروز حادثه سقوط تعدادی از افراد از پله برقی در مترو امام خمینی(ره) به اورژانس تهران گزارش شد. در این حادثه ۴ نفر مصدوم شدند که دو نفر از این افراد به مراکز درمانی اعزام شدند.

مدیریت ارتباطات شرکت بهره‌برداری متروی تهران نیز ساعاتی بعد با بررسی دقیق تکنسین فنی و بازبینی فیلم‌های دوربین مدار بسته ایستگاه اعلام کرد که این پله برقی از لحاظ فنی مشکلی نداشته و علت بروز این حادثه عدم تعادل مسافر بوده است.

چند روز پیش نیز در ایستگاه متروی شهید بهشتی حادثه‌ای در پله برقی ایجاد شده بود که در ان اتفاق 18 نفر از مسافران مصدوم شدند و یکی از مصدومان به دلیل شکستگی پا در بیمارستان بستری شد، اما در حادثه امروز با توقف به موقع پله برقی از گسترش حادثه جلوگیری شد.

با اعلام شرکت بهره‌برداری متروی تهران این پله برقی در حال حاضر در مدار سرویس دهی است و مسافران از آن استفاده می‌کنند و حال عمومی دو مصدوم این حادثه وخیم گزارش نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته