بازارسازی و تولید محصولات بر اساس ذائقه مشتری
به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، امیرحسین اسدی، در مورد محورهای برنامه کلان خدمات کسب و کار، افزود: رویکرد توسعه کسب و کار کاملاً تغییر کرده و از رویکرد ایجاد یک شهرک یا زیرساخت با کار عمرانی و دادن تسهیلات، به رویکرد توسعه اکوسیستمی با مدلهای مختلف تبدیل شده است.
وی گفت: برای توسعه کسب و کار با رویکرد جدید، فقط به تسهیلات و ایجاد شهرک نگاه نمیکنیم بلکه نخست به بازار فروش، مطالعات بازار، دیجیتال مارکتینگ، بازارسازی، منطقهبندی بازار بینالمللی، بازار داخلی و ... باید توجه داشته باشیم.
مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت تاکید کرد: اگر کسی بخواهد در راهاندازی کسب و کار موفق باشد، باید نگاهش به این مدلها باشد، زیرا در رویکرد جدید، دیگر انبار جایی ندارد و بیشتر پیش فروش، بازارسازی و تولید محصولات بر اساس ذائقه مشتری مدنظر است.
انتهای پیام/