دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1402 - 13:54
رئیس دانشگاه آزاد لارستان:

توجه همزمان به علوم روز و مبانی اعتقادی لازمه موفقیت پلیس است

توجه همزمان به علوم روز و مبانی اعتقادی لازمه موفقیت پلیس است
مهدی زارع عنوان کرد: علوم تخصصی روز و توجه به مبانی اعتقادی دو مقوله مهم در کارآمدی پلیس است.
کد خبر : 853735

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فرماندهان و افسران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، مهر و لامرد در سالن اجتماعات فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لارستان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست با قدردانی از فعالیت‌های نظام‌مند و متعهدانه کارکنان خدوم نیروی انتظامی گفت: امروز در تمام دنیا مهم‌ترین مقوله کلان امنیت بوده و این مهم برعهده نیرو‌های مسلح به‌خصوص نیروی انتظامی و پلیس گذاشته شده است.

مهدی زارع با بیان امنیت کشورمان بین کشور‌های منطقه عنوان کرد: این نعمت بزرگ جز با جانفشانی و رشادت‌های سربازان نظام و افسران پرتلاش ولایتمدار در نیرو‌های مسلح میسر نمی‌شد.

وی با اشاره به نقش برجسته پرسنل فراجا در کنترل اغتشاشات و ناامنی‌های تحمیلی در سال گذشته بیان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار کامل توانست مانع نقش‌آفرینی دشمنان شوند، هرچند در کنار این اقتدار، مظلومانه مورد بی‌مهری و هجمه‌های ناجوانمردانه بسیاری از افراد ناآگاه به مسائل امنیتی و اجتماعی قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با اشاره به اینکه علوم تخصصی روز و توجه به مبانی اعتقادی، دو مقوله مهم در کارآمد بودن پلیس بوده و اهمیت آن نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند، گفت: در جامعه اسلامی پلیسی موفق است که هم متخصص در علوم روز و هم به سرچشمه لایزال الهی متوسل و متکی باشد.

زارع با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان پذیرای بسیاری از فرماندهان و افسران انتظامی برای ادامه تحصیل است، تبیین کرد: این موضوع می‌تواند در تقویت همکاری‌های دوجانبه و ارتباطات تنگاتنگ این دو نهاد علمی و امنیتی نقش مؤثرتری ایفا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته