دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1402 - 15:17
قلعه‌نویی کادرفنی خوبی را دور خود جمع کرده است

دستیار ایتالیایی قلعه‌نویی:کم حرف می‌زنم و زیاد کار می‌کنم/ خوب کار کردن به تیم ملی در جام ملت‌ها کمک می‌کند

دستیار ایتالیایی قلعه‌نویی:کم حرف می‌زنم و زیاد کار می‌کنم  خوب کار کردن به تیم ملی در جام ملت‌ها کمک می‌کند
مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال گفت: معمولاً کم حرف می‌زنم و سعی می‌کنم کار زیادی در زمان تمرینات داخل زمین انجام دهم. 
کد خبر : 853559

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، آنتونیو مانیکونه در خصوص اینکه چه شد پس از مربیگری در ایتالیا و سوئیس در تیم ملی فوتبال ایران مشغول به کار شد، اظهار داشت: فرصت خیلی خوبی شده که خارج از اروپا و با یک تیم ملی خوب با بازیکنان مناسب به فوتبال ایران کمک کنم. 

وی در واکنش به اینکه دو هفته است به ایران آمده و نظرش درباره کار کردن با امیر قلعه‌نویی و کادر فنی ایرانی چیست، تصریح کرد:  او مربی خیلی خوبی است. هم از لحاظ کاری و هم اینکه کادر فنی خوبی را دور خود جمع کرده است. می‌بینم کسانی که در کادر فنی حضور دارند چقدر کاربلد هستند. 

مربی ایتالیایی تیم ملی درباره اینکه چه چیزی در تیم ملی ایران برای او جذاب بوده، عنوان کرد: ارتباط بین کادرفنی با بازیکنان خیلی خوب است و این مسئله خیلی اهمیت دارد. 

وی در مورد اینکه قبل از حضور در ایران نسبت به تیم ملی کشورمان شناخت داشته و نتایج این تیم را در جام جهانی اخیر که در قطر برگزار شد، دنبال کرده، گفت: به خاطر حضور مربیان ایتالیایی در ایران، فوتبال کشورتان را پیگیری می‌کردم. 

مانیکونه در مورد اینکه با بازیکنان بزرگی کار کرده و چه نظری در خصوص بازیکنان تیم ملی ایران دارد، یادآور شد: بازیکنان بزرگی در تیم ملی ایران داریم ولی تیم بودن مهم‌تر است. در کنار تیم خوب بودن باید کارهای بزرگی انجام داد. 

وی در واکنش به این مسئله که تیم ملی ایران برای رقابت با دیگر مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بیشتر از همه به چه چیزی نیاز دارد، تأکید کرد: خوب کار کردن تیم به همراه صبر و حوصله می‌تواند خیلی کمک کند. 

مانیکونه خاطرنشان کرد: معمولاً کم حرف می‌زنم و سعی می‌کنم کار زیادی در زمان تمرینات داخل زمین انجام دهم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته