دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1402 - 09:27
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد

توضیحات مدیر کل حقوقی وزارت ورزش درباره مشکلات ژیمناستیک و آخرین وضعیت میراسماعیلی

توضیحات مدیر کل حقوقی وزارت ورزش درباره مشکلات ژیمناستیک و آخرین وضعیت میراسماعیلی
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین مشکلات برخی فدراسیون‌ها مسائلی را تشریح کرد.
کد خبر : 853546

مرتضی فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص رییس فدراسیون‌هایی که دو شغله هستند و ظاهرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزارت خواستار لغو حضور آنها در فدراسیون ها شده اند، اظهار داشت: نامه این مسئله تازه روز گذشته (دوشنبه) به حوزه حقوقی وزارت ورزش ارجاع داده شده و باید آن را مطرح کنیم و نتیجه‌اش را اعلام خواهیم کرد.

وی درباره تکلیف میراسماعیلی برای بازگشت دوباره‌اش به فدراسیون جودو گفت: تا زمانی که نتیجه قطعی به ما از طرف مراجع قضایی ارجاع داده نشود شرایط به همین منوال خواهد بود.

مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان درباره بحث شکایت یکی از کاندیدای فدراسیون دوچرخه‌سواری در دیوان عدالت اداری تصریح کرد: پرونده این کاندیدا در دیوان عدالت اداری در حال رسیدگی و هنوز حکمی صادر نشده است. تبادل نهایی لوایح در این زمینه انجام شده و به همین دلیل در حال رسیدگی به موضوع قرار دارد. منتظر رای دیوان هستیم.

فلاح درباره فعالیت فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: موضوع شکایت شاکیان فدراسیون ژیمناستیک در دست بررسی است هم از نظر مدیریت حقوقی وزارت ورزش و هم خود کمیته ملی المپیک. ما دنبال راهکار و بهترین سازکار حقوقی هستیم تا موضوع را حل و فصل کنیم تا منجر شود ورزش ژیمناستیک و همچنین سایر ورزش‌ها دچار چالش حقوقی نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته