دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1393 - 16:29
دریادار فدوی خبر داد:

بالگردهای سپاه به کروز قدیر مجهز شدند/ برد این موشک‌ها بیش از 300 کیلومتر است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: موشک کروز قدیر همانطور که در سواحل جمهوری اسلامی ایران حضور دارد، روی بالگردهای سپاه نیز نصب است.
کد خبر : 8535

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران صبح امروز -شنبه 23 اسفند- در مراسم افتتاح خط تولید انبوه موشک کروز برد بلند قدیر با بیان اینکه برد موشک قدیر 300 کیلومتر نیست، اظهار کرد: وقتی برد شناورها و بالگردهای‌مان را نیز به برد موشک اضافه کنیم، برد موشک قدیر افزایش می‌یابد.


وی در توضیح این مطلب گفت: ما اگر این موشک را از ساحل شلیک کنیم، برد آن 300 کیلومتر است اما وقتی بر شناور و بالگرد ما نصب باشد، برد این وسایل نیز به آن اضافه می‌شود.



فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: موشک کروز قدیر همانطور که در سواحل جمهوری اسلامی ایران حضور دارد، روی بالگردهای سپاه نیز نصب است.


دریادار فدوی ادامه داد: ما یک نقشه راهی را با عزیزان وزارت دفاع ترسیم کرده‌ایم و تاکنون، این نقشه راه به صورت مو به مو و قسمت به قسمت انجام شده است.


وی همچنین، پاسخ به سوالی درباره موشک زیرآبی سپاه که در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 9 تست شد را به زمان مناسبی موکول کرد و گفت: این موشک، موشک بسیار خاصی هست و اینطور نیست که شما(خبرنگاران) و دوربین‌ها برای تحویل‌گیری اینجا باشید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته