دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اولین حضور امبر هرد در یک رویداد سینمایی بعد از دادگاه کذایی!

اولین حضور امبر هرد در یک رویداد سینمایی بعد از دادگاه کذایی!
امبر هرد برای اولین بار بعد از دعوای حقوقی پرسروصدا با جانی دپ، رسماً در یک جشنواره فیلم ایتالیایی ظاهر می‌شود.
کد خبر : 852918

 به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم جدید امبر هرد به نام «در آتش» بیانگر اولین حضور او در یک فیلم بعد از حضورش در فیلم «لیگ عدالت» ساخته زک اسنایدر در ۲۰۲۱ است.

انتظار می‌رود که خانم هرد ۳۷ ساله به‌زودی روی فرش قرمز ۶۹ امین دوره جشنواره فیلم «تائورمینا» در سیسیل ایتالیا که در ۲۴ ژوئن برگزار می‌شود حاضر شود. در این جشنواره قرار است که فیلم تازه او به نام «در آتش» برای اولین بار در دنیا اکران شود.

این رویداد، اولین حضور هرد برای تبلیغ و معرفی یک فیلم از زمان دادگاه جنجالی‌اش با شوهر سابقش، جانی دپ، است. دادگاه مذکور در ۱ ژوئن ۲۰۲۲ به پایان رسید. در آن دادگاه یک هیئت منصفه هفت‌نفره به نفع دپ ۶۰ ساله رأی داد و هرد را به پرداخت جریمه نقدی مجبور کرد.

گفته می‌شود که امبر هرد به همراه کارگردان «در آتش» کانر آلین و همبازی‌اش در این فیلم ادواردو نوریگو روی فرش قرمز جشنواره سیسیلی‌ها ظاهر می‌شود.

در وب‌سایت رسمی این جشنواره، درباره داستان این فیلم این طور نوشته شده است که «در آتش» داستان زندگی یک روان‌شناس بیوه آمریکایی است که وارد یک مزرعه حاصلخیز در کلمبیا می‌شود تا به درمان بیماری روانی یک کودک کمک کند. مادر این کودک که به دلیل اتهام یک کشیش محلی مبنی بر اینکه فرزندش به تسخیر شیطان درآمده است تصمیم گرفته تا این روانشناس را استخدام کند.

«وقتی که دکتر از راه می‌رسد، متوجه می‌شود که مادر آن پسر مرده و پدرش هم حالا باور کرده است شیطان روح فرزندش را تسخیر کرده است.»
امبر هرد که چند ماه بعد از پایان دادگاهش به مادرید اسپانیا نقل مکان کرد، اخیراً به سؤالات خبرنگارهای اسپانیایی پاسخ داده است. او در این مصاحبه‌ها می‌گوید که قصد دارد به‌زودی کارش را از سر بگیرد، چون زندگی در جریان است و ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب