دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1395 - 16:00

هجوم ناگهانی مردان مسلح به خانه‌ها برای سرقت/ درخواست پلیس برای شناسایی این مردان خشن + تصاویر

سارقان تبهکار درحالی که نقاب به صورت داشتند، وارد خانه‌ها شده و با بستن دست و پای ساکنان خانه، وسایل با ارزش را به سرقت می‌بردند. بازپرس پرونده دستور انتشار متهمان مسلح را صادر کرده تا مالباختگان احتمالی آنها را شناسایی کنند.
کد خبر : 85251

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ساعت 8 شب 13 بهمن سال گذشته، سرقت از خانه‌ای در خیابان فرشته، خیابان تختی به پلیس گزارش شد. به‌دنبال خبر، ماموران راهی محل شده و در تحقیقات صاحب خانه درخصوص سرقتی که صورت گرفته بود، گفت: حدود ساعت 7 بعد از ظهر، با همسرم داخل خانه بودیم که ناگهان در ورودی باز شد و 4 مرد نقاب‌دار وارد خانه شدند. سه نفر از آنها به من حمله کرده و دست و دهانم را بستند و نفر چهارم به سراغ همسرم رفت. آنها با تهدید کشتن من و همسرم، رمز گاوصندوق را می‌خواستند اما من از انجام این کار امتناع کردم.


او ادامه داد: سارقان که مقاومت مرا دیدند، تصمیم گرفتند گاوصندوق را با خودشان ببرند. به همین علت چند نفر دیگر نیز به آنها اضافه شده و گاوصندوق را به حیاط بردند. آنها می‌خواستند گاوصندوق را با خودروی آزرا من از خانه خارج کنند، اما گاوصندوق داخل ماشین جا نشد. در همین زمان تعدادی از همسایه‌ها با مشاهده آنها، متوجه ماجرا شدند و سارقان که شرایط را نامساعد می‌دیدند با سرقت مقداری طلاجات همسرم محل را ترک کردند.


دومین سرقت مردان نقاب‌دار


با اعلام این خبر، به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران، کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی یایتخت وارد عمل شده و تحقیقات در این رابطه آغاز شد. همزمان با آغاز رسیدگی به این پرونده، سرقت دیگری به همین شیوه به پلیس اعلام شد. سرقت به‌ عنف منزل در خیابان فرشته ، وقوع سرقت مشابه دیگری این بار در خیابان آفریقا به مرکز فوریت های پلیسی اعلام شد که با تشکیل پرونده مقدماتی ، این پرونده نیز جهت رسیدگی در اختیار اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


در شرایطی که کارآگاهان با بررسی دو سرقت انجام شده اطمینان پیدا داشتند هر دو سرقت توسط یک گروه از سارقان انجام شده، موفق به شناسایی یک خودرو پژو پارس مشکی رنگ شدند که طبق تحقیقات از شاهدان سرقت اول، متهمان با آن خودرو از محل متواری شده بودند.


دستگیری 5 مرد تبهکار


کارآگاهان در اولین مرحله از شناسایی اعضای این گروه از سارقان خشن، موفق به شناسایی اولین عضو این گروه به نام مسلم شدند. در ادامه بررسی‌ها سایر اعضای این باند شناسایی شده و کارآگاهان در عملیاتی ویژه‌ای متهمان این باند را دستگیر کردند.


سرهنگ کارآگاه داوود فـرد‌، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات اولیه متهمان به سرقت به‌عنف اعتراف کردند. از آنجایی که احتمال جرایم دیگری از سوی متهمان می‌رود، بازپرس پرونده دستور انتشار تصاویر بدون پوشش متهمان را صادر کرده است. از تمامی مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شدند، دعوت می‌شود جهت پیگیری شکایات خود به نشانی اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.



انتهای پیام/

برچسب ها: مردان مسلح
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
۰
وقتی می‌گویید انهدام باند سارقان مسلح خیال می‌کنی دیگه دست از پاه خطا نمی‌کنند این دزدها از وقتی همگی آزاد شدن تازه حرفه‌ای‌تر شدن بخصوص این یونس و محسن و بقیه چون دیگه تجربه کسب کردن این در کوهدشت هستند و هر چند وقت یک بار دزدی می‌کنند و موفق هم هستند چون هیچ شغلی ندارند و ماشین آن چنانی دارند.
هلدینگ شایسته