دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1402 - 10:51

تجلیل از ۱۱۰ فعال فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ رضوی

تجلیل از ۱۱۰ فعال فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ رضوی
مراسم تجلیل از ۱۱۰ فعال فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ رضوی با حضور مسئولان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر برگزار شد.
کد خبر : 852350

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱) دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با حضور محسن مرادی رئیس این دانشگاه، احمد ناطق گلستان معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه، مدیرکل حراست و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونان فرهنگی مراکز دانشگاهی، منتخبان و فعالان فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان کاشمر سهمی بسیار ارزشمند در توسعه فرهنگی شهر داشته و این مجموعه بزرگ آموزش عالی در کشور بخش عمده‌ای از فعالیت‌های فرهنگی جامعه را برعهده دارد.

مرادی عنوان کرد: واحد‌ها و مراکز دانشگاهی استان خراسان‌رضوی هریک با برگزاری برنامه‌ها به‌عنوان یک قطب فرهنگی تأثیرگذار در منطقه و شهر عمل می‌کنند.

وی به بیان فعالیت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ۲۳ دفتر تقریب مذاهب اسلامی داریم که چهار دفتر آن در خراسان‌رضوی فعال است و فعالیت‌های این دفاتر مورد تقدیر و تأیید مراجع اثرگذار قرار دارد.

دانشگاه آزاد اسلامی دارای بیشترین تشکل‌های دانشجویی و فرهنگی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی با عنوان اینکه بیشترین تشکل‌های دانشجویی و فرهنگی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی فعال هستند، توضیح داد: مقرر شده بیش از ۳۰ برنامه در در استان‌‌ها در قالب جشنواره امامت و مهدویت برگزار شود.

مرادی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان‌رضوی دارای ۱۷ واحد و مرکز با ۳ هزار استاد و کارمند و ۷۰ هزار دانشجو بوده و ۳۴.۵ درصد از آموزش عالی را برعهده دارد و در مقابل ۶۵.۵ درصد دیگر مربوط به وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه فرهنگیان است.

سیدمحمد جوادموسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر هم در این برنامه به ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی این دانشگاه پرداخت.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز تبیین کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تعداد ۲۸۰ فعال فرهنگی از واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی انتخاب شدند.

حجت مظفری عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی در بخش‌ جشنواره‌های رشد، هنر و ادبیات امید، حماسه تا حماسه، قلم و رویداد‌های ملی کرسی‌های آزاداندیشی و مشق امید (حل مسئله) و همچنین نمایشگاه خانواده مهرانه و اردوی معرفتی و تشکیلاتی برگزار شد.

تجلیل از ۱۱۰ فعال فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌ رضوی

در این مراسم از ۱۱۰ فعال فرهنگی حاضر در جلسه تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته