دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعلام جزئیات برنامه‌های درسی بازنگری‌شده رشته‌های علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد

اعلام جزئیات برنامه‌های درسی بازنگری‌شده رشته‌های علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد
سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر از ابلاغ جزئیات برنامه‌های درسی بازنگری‌شده رشته های علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به رؤسای استان‌ها و واحدهای دانشگاهی ویژه خبر داد.
کد خبر : 852317

میثم چگین، سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: معاونت علوم انسانی و هنر در راستای تحقق اقدامات مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، «بسته کاری ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی»، فهرست برنامه‌های درسی بازنگری شده مربوط به 17 رشته/گرایش از گروه علوم انسانی و هنر در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را برای اجرا در واحدها و مراکز آموزشی به رؤسای استان‌ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

وی افزود: در این دستورالعمل آمده است که برنامه‌های درسی مذکور، برای دانشجویان ورودی‌های نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ و به بعد، در واحد‌ها و مراکز آموزشی مجری لازم الاجرا است.

سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر ادامه داد: ضمناً دروس این برنامه‌های درسی به همراه فایل‌های مرتبط، توسط مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی حوزه معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه در سامانه آموزشیار بارگذاری شده و برای واحدها و مراکز آموزشی قابل رؤیت و بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: در صورت عدم امکان دریافت فایل برنامه‌های درسی ذکر شده از طریق سامانه آموزشیار، مراتب از طریق وب سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی اینترنتی https://www.msrt.ir/fa/grid/283  و همچنین وب سایت معاونت علوم انسانی و هنر به نشانی اینترنت  https://ha.iau.ir/fa  قابل دستیابی میباشند.

سرپرست مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است برنامه‌های درسی حدود ۴۰ رشته/گرایش در سال جاری مورد بازنگری محتوایی قرار گیرند که در این راستا از اعضای محترم گروه های تخصصی برای برگزاری جلسات بازبینی سرفصل‌ها، دعوت به عمل آمده است و نتایج آن در اسرع وقت به اطلاع اساتید محترم دانشگاه خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته