دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حضور دکتر طهرانچی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

حضور دکتر طهرانچی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی حضور یافت و گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه نمودند.
کد خبر : 852309

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی حضور یافت وگزارش مفصلی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه نمودند.

 در ادامه داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع، گزارشی از وضعیت نیروی انسانی و افزایش حقوق و مزایای اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی درسال ۱۴۰۲ را برای اعضای محترم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تشریح و سپس مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه به بیان اقدامات و دستاورد‌های صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه در سال ۱۴۰۲ پرداختند.

وپس از آن سعید آزادیان دبیرشورای گسترش، آمایش، برنامه ریزی وکارآفرینی به بیان گزارشی از سند آمایش دانشگاه ارائه و درادامه مهدی نویدادهم دبیر کل هیات موسس دانشگاه با ارائه گزارشی از زحمات و تلاش ریاست دانشگاه و همکارانشان تشکر کرد و درخاتمه رئیس کمیسیون و نمایندگان عضوکمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی از اهتمام تیم پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در تعامل مثبت وسازنده با مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته