دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خاش، قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان و اعضاء هیات علمی استان سیستان و بلوچستان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در مسابقات فوتسال قهرمانی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به میزبانی واحد چابهار، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
کد خبر : 8523

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم دانشگاه آزاد اسلامی خاش با ضربات پنالتی در مسابقات فوتسال کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به مقام قهرمانی دست یافت.


مسابقات فوتسال کارکنان و اعضاء هیات علمی دانشگاه‌های آزاد استان سیستان و بلوچستان با حضور 6 تیم شامل زاهدان، خاش، نیکشهر، ایرانشهر، سراوان و چابهار و درسه روز در سالن ورزشی منطقه آزاد چابهار به میزبانی این واحد دانشگاهی برگزار شد.


مسئول تربیت بدنی ستاد هماهنگی استان سیستان و بلوچستان در مراسم اختتامیه و اهداء جوائز به ورزشکاران شرکت‌کننده با اشاره به ایجاد انگیزه درمیا ن کارکنان و دانشجویان برای جذب هر چه بیشتر آنها در تیم‌های ورزشی استان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راستای ارتقاء برنامه‌های ورزشی منطقه تلاش می‌کند از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جوانان به نحوه احسن استفاده نماید.


محمدعلی یوسفی با تبریک به تیم قهرمان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با کسب رتبه‌های برتر در رشته‌ کبدی در مسابقات ملی و بین المللی و دیگر رشته‌های ورزشی کارنامه‌ای درخشان را در ورزش به خود اختصاص داده‌است.


تیم‌های زاهدان و سراوان نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته