دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1395 - 09:12
در گفت‌وگو با آنا؛

خرمگاه: منصوریان با خداحافظی‌اش تکلیف بازیکنان را روشن کرد/ مظلومی به هیچ کس قول قهرمانی نداد

مربی نفت تهران گفت: منصوریان تا روز گذشته تمام تمرکزش را روی نفت گذاشت و با هیچ تیمی وارد مذاکره نشد ولی از نظر حرفه‌ای او می‌تواند با هر تیمی مذاکره کند.
کد خبر : 85207

محمد خرمگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج نفت در لیگ پانزدهم فوتبال ایران و قرار گرفتن در رتبه پنجم جدول گفت: «تیم نفت نسبت به سال گذشته نتیجه خوبی را کسب نکرد، اما با توجه به اتفاقاتی که این فصل برای تیم نفت رقم خورد می‌توان گفت نتیجه فوق العاده‌ای را کسب کردیم. از تک تک بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که به رغم مشکلات مالی فراوان با جان و دل برای نفت زحمت کشیدند و نفت بحران زده نیم فصل اول را به رتبه پنجم جدول رساندند.»


وی در خصوص بحث فروش باشگاه نفت و خداحافظی منصوریان از بازیکنان این تیم افزود: «تکلیف نفت را هیات امنا و مدیران باشگاه مشخص می‌کنند و به احتمال زیاد این تیم فروخته می‌شود. علی منصوریان هم بعد از بازی مقابل سایپا در رختکن از بازیکنان خداحافظی کرد. این نشان از رفتار اخلاقی منصوریان دارد که تکلیف بازیکنان را روشن کرد تا برای فصل بعد خودشان تصمیم بگیرند. امیدوارم هر مربی که فصل بعد روی نیمکت نفت می‌نشیند بتواند از نظر فنی این تیم را به جایگاه مطلوب برساند.»


خرمگاه در مورد صحبت‌های مطرح شده مبنی بر حضور منصوریان روی نیمکت استقلال تهران گفت: «این حرف‌ها هنوز در حد شایعه است. منصوریان تا روز گذشته تمام تمرکزش را روی نفت گذاشت و با هیچ تیمی وارد مذاکره نشد ولی از نظر حرفه‌ای او می تواند با هر تیمی مذاکره کند و من هم به عنوان یکی از اعضای کادر فنی در کنارش هستم.»


وی ادامه داد: «استقلال تهران در این فصل نتایج بدی را کسب نکرد. پرویز مظلومی به هیچ کس قول قهرمانی نداد و صدرنشین بودن استقلال در اکثر هفته‌های لیگ باعث شد تا هواداران انتظار قهرمانی از این تیم داشته باشند. البته استقلال در این فصل می‌توانست قهرمان شود و نتایج هفته‌های آخر این تیم را از قهرمانی دور کرد و همین مساله باعث دلخوری هواداران این تیم شد.»





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته