دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 خرداد 1402 - 14:08
به تمام تیم‌ها جز ما زمان تغییر مسابقات را گفته بودند!

اسدی: در دو ماه عصای حضرت موسی ندارم که با آن معجزه کنم/ نتایج خوب نبود و از آن سورپرایز نشدم

اسدی: در دو ماه عصای حضرت موسی ندارم که با آن معجزه کنم  نتایج خوب نبود و از آن سورپرایز نشدم
رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: نتایجی که بچه‌های ما در قهرمانی آسیا گرفتند اصلا خوب نبود.
کد خبر : 851754

رسول هاشم‌اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص گاف رخ داده برای حسین عسگری در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا اظهار داشت: درست است ایرادات از طرف ما بوده اما اگر باز هم آن پنج دقیقه اشتباه عجیب رخ نمی‌داد باز هم عسگری نمی‌توانست به مدال برسد. دلیل اصلی بروز این اتفاق در آن بود که مسئولان برگزاری رقابت‌ها در گروهی تغییر زمان مسابقه را به تمام تیم‌ها جز ما اعلام کرده بودند هر چند که به صورت رسمی چیزی به ما گفته نشده بود. تنها تیم ما بود که از تغییر زمان مطلع نبود!

وی درباره اینکه آیا از نتایج رکابزنان در قهرمانی آسیا راضی است یا خیر، گفت: واقعیت امر این است به هیچ عنوان از نتایج راضی نیستیم هر چند که از قبل هم ما چنین پیش‌بینی کرده بودیم که ممکن است نتوانیم نتایج خوبی بگیریم. اکنون هم پس از بازگشت تیم باید ارزیابی دقیقی هم خود ما و هم ورزشکاران و هم کادرفنی داشته باشیم تا از این پس بهتر بتوانیم نتایجه بگیریم. البته پس از چندین وقت بلاتکلیفی، حاشیه‌های مختلف و سوء مدیریت که با آن درگیر بودیم پیش‌بینی ما همین نتایج ضعیف بود.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: البته ما فدراسیونی که تحویل گرفتیم در آن خیلی مشکلات وجود داشت و تلاش خواهیم کرد هر زمان که از فدراسیون رفتیم یک فدراسیون خوب را از هر نظر تحویل رییس بعدی بدهیم. باید بپذیریم سطح فدراسیون در دو ماه همین است زیرا من عصای موسی ندارم که با آن معجزه الهی انجام دهم. وظیفه ما بود با تمام مشکلات تیم اعزام شود اما باید ورزشکاران و کادرفنی قدر فرصت‌ها را بدانند. از این نتایج چندان سورپرایز نشدم چون قابل پیش‌بینی بود. بهتر است ورزشکاران و مربیان ما سطح خودشان را ارزیابی کنند تا برای آینده این موضوع را اصلاح کنیم.

اسدی تصریح کرد: با هر سختی بود تیم را فرستادیم چون باید تیم می‌رفت. عجیب‌تر این است که مربیان ما هم می‌گفتند ورزشکاران مدال می‌گیرند اما متوجه شدند آن هم به دور از هر گونه توهمی سخت باید کار کنند. ما تا جایی که از دستمان بر می‌آمد هم مسابقات تدارکاتی بین‌المللی و هم اردوی برون مرزی بچه‌ها را فرستادیم و حتی از لحاظ لباس شرایط بهتری برای رکابزنان ایجاد کردیم و کنار همه این‌ها مسابقات داخلی زیادی هم برای ورزشکاران تدارک دیدیم تا بتوانند به خوبی آماده این رقابت‌ها شوند. فدراسیون هر آنچه باید را انجام داد. می‌دانیم سطح ورزشکاران ما همین است و باید با یک دید و نگرش تازه شرایط را بهتر کنیم. 

وی در خصوص بازی‌های آسیایی اظهار داشت: برای بازی‌های آسیایی با نگرش واقع بینانه‌تری تلاش خواهیم کرد تا تعدادی را بفرستیم که حتی اگر مدال هم نگیریم شرمنده جامعه ورزش و کمیته ملی المپیک نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته