دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1395 - 14:40
علاقه‌مندی شرکت VSL هلند به همکاری با واحد نجف‌آباد

پیتر لوکاس: به مدیران شرکت‌های معتبر دنیا پیشنهاد می‌دهم با دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد ارتباط برقرار کنند

مدیران بازرگانی و توسعه آزمایشگاه‌های معتبر‌ترین شرکت استاندارد کشور هلند به منظور ایجاد زمینه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد، از این دانشگاه بازدید کردند. 
کد خبر : 85164

پی‌تر لوکاس مدیر بازرگانی شرکت VSL هلند پس از بازدید از بخش‌های مختلف واحد نجف آباد به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: «بسیار خوشحال شدم که توانستم این دانشگاه را از نزدیک ببینم. وجود دستگاه‌های پیشرفته و تجهیزات به روز آزمایشگاهی در این دانشگاه مرا شگفت زده کرد.»




لوکاس ایجاد زمینه‌های مشترک همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در راستای راه‌اندازی آزمایشگاه‌های دقیق در حوزه اندازه گیری را از اهداف سفر به ایران برشمرد و افزود: «عدم وابستگی به دولت و سایر ارگان‌ها و نهاد‌ها یکی از موارد حائز اهمیت برای ماست که دانشگاه آزاد اسلامی، علاوه بر دارا بودن این شرایط، با داشتن فضای مناسب و تمایل به همکاری می‌تواند گزینه مناسبی برای راه اندازی این قبیل آزمایشگاه‌ها و نهایتا ارتقا کیفیت در اندازه گیری‌ها و صدور گواهی کیفیت با برند VSL هلند باشد.»



مدیر بازرگانی شرکت VSL خاطرنشان کرد: «بر اساس زیرساخت‌هایی که فراهم شده، زمینه‌های همکاری زیادی وجود دارد و این موضوع باعث می‌شود تا اطلاعاتمان را با دانشگاه نجف آباد به اشتراک بگذاریم. می‌توانیم در زمینه تامین تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز و الزامات قانونی در زمینه راه‌اندازی مراکز آزمایشگاهی نیز کمک بیشتری به یکدیگر داشته باشیم.»



وی با ابراز خرسندی از انجام این دیدار از دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد گفت: «به مدیران شرکت‌های معتبر در سراسر دنیا پیشنهاد خواهم داد که با دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد ارتباط برقرار کنند و این ارتباط را برای همیشه حفظ کنند تا نگاه و طرز فکرشان نسبت به آنچه که در دانشگاه‌های ایران اتفاق می‌افتد تغییر کند. این دانشگاه باعث شگفتی بسیاری از آن‌ها خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته