دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1395 - 11:21
در گفت‌وگو با آنا

منتخب مردم تهران در مجلس دهم: میزان رأی نمایندگان احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس دهم، بیانگر پایگاه اجتماعی خود اوست

یکی از منتخبان مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: «نمایندگان آقای احمدی‌نژاد در مجلس دهم شورای اسلامی بسیار کاهش پیدا کرده‌اند. وقتی مردم به نمایندگان و کاندیداهای وی در انتخابات اقبال کمی نشان دادند و به حامیان دولت و اصلاح‌طلبان رأی دادند روشن است که پایگاه اجتماعی وی در جامعه تا چه اندازه‌ای است.»
کد خبر : 85141

پروانه سلحشوری، منتخب مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره برخی اظهارات مبنی بر تک‌دور‌ه‌ای شدن دولت روحانی اظهار کرد: «بعید می‌دانم چنین اتفاقی برای دولت آقای روحانی رخ دهد. ان‌شاءالله دولت وی بهتر از این عمل می‌کند و در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بار دیگر رأی اعتماد مردم را به خود جلب می‌کند.»


وی در این باره اضافه کرد: «آقای روحانی در این سه سال عملکرد رضایت‌بخشی داشته است به خصوص در حوزه سیاست خارجی. او و تیم مذاکره‌کنندگان رویکرد بسیار خوب و قابل دفاعی داشته‌اند.»


سلحشوری با اشاره به اینکه «تاکنون سیاست داخلی روحانی نیز مثبت بوده است»، تأکید کرد: «متأسفانه عده‌ای برنامه‌های دولت تدبیر و امید را در حوزه سیاست داخلی ضعیف نشان می‌دهند در حالی‌که چنین نیست.»


او ادامه داد: «مهار تورم مسئله‌ کوچک و بی‌ارزشی نیست. نباید فراموش کنیم دولت روحانی در سال 92 با چه تورمی و با چه وضعی اقتصاد کشور را به عهده گرفت. به نظر من تدبیر آقای روحانی برای مهار تورم بی‌نظیر بود.»


این منتخب مردم تهران بیان کرد: «دولت روحانی باعث نفوذ امید در جامعه و دل و جان مردم ایران شد و به همین دلیل مردم تمام‌قد از لیست امید حمایت کردند.»


نمایندگان آقای احمدی‌نژاد در مجلس دهم شورای اسلامی بسیار کاهش پیدا کرده‌اند


سلحشوری با بیان اینکه «هنوز مردم ایران به تغییر و اصلاحات امید دارند»، تصریح کرد: «مردم و دولت روحانی با امید از تنگناهای سیاسی و اقتصادی عبور کردند چراکه دولت تدبیر و امید باعث وحدت و انسجام اقتصادی و سیاسی در کشور شد.»


وی درباره وعده یارانه‌ 250 هزار تومانی محمود احمدی‌نژاد و احتمال ورود وی به انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: «به عقیده من، باید تمام مسائل را با رویکرد خردگرایانه بسنجیم. در حال حاضر دولت برای پرداخت یارانه‌های 45 هزار تومانی با مشکل مواجه است. بنابراین زمانی‌که توان پرداخت چنین یارانه‌ای وجود ندارد چطور می‌شود یارانه 250 هزار تومانی به مردم پرداخت کنیم؟»


این منتخب مردم تهران در مجلس دهم، در این باره توضیح داد: «نباید وعده‌های بالای ابری به مردم داد. این سخنان از کسی بر‌می‌آید که در ابرها سیر می‌کند.»


سلحشوری با طرح پرسشی تأکید کرد: «آیا خزانه‌ای برای پرداخت مبلغ یارانه 250 هزار تومانی در ایران وجود دارد؟»


منتخب مردم تهران در مجلس دهم شورای اسلامی درباره کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات سال آینده تصریح کرد: «توان پاسخ‌گویی درباره تأیید صلاحیت آقای احمدی‌نژاد ندارم، اما بعید است که وی مستقیماً در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاندیدا شود.»


این استاد دانشگاه افزود: «برخلاف شایعاتی که درباره محبوبیت آقای احمدی‌نژاد گفته می‌شود باید بگویم که احمدی‌نژاد در جامعه پایگاه اجتماعی و عمومی ندارد به عبارتی وی با عدم اقبال عمومی مواجه خواهد شد و بر همین اساس می‌گویم آقای احمدی‌نژاد مستقیماً کاندیدا نمی‌شود.»


سلحشوری در پایان اظهار کرد: «نمایندگان آقای احمدی‌نژاد در مجلس دهم شورای اسلامی بسیار کاهش پیدا کرده‌اند. وقتی که مردم به نمایندگان و کاندیداهای وی در انتخابات اقبال کمی نشان دادند و به حامیان دولت و اصلاح‌طلبان رأی دادند روشن است که پایگاه اجتماعی وی در جامعه تا چه اندازه‌ای است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته