دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1395 - 12:36

تیم ملی پاراکانو عازم گزینشی پارالمپیک شد

تیم ملی پاراکانو با ترکیب سه قایقران بامداد امروز 25 اردیبهشت ماه به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک عازم آلمان شد.
کد خبر : 85119

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی جهان و آخرین مرحله انتخابی پارالمپیک آب‌های آرام 28 تا 30 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دویسبورگ آلمان برگزار خواهد شد.


تیم ملی پاراکانوی ایران نیز جهت حضور در این رقابت‌ها بامداد امروز 25 اردیبهشت ماه راهی آلمان شد. مسعود مهدوی نیا هدایت تیم پاراکانو را بر عهده دارد.


در بخش مردان اکبر طهماسبی در کلاس LTA عازم این رقابتها شد. طهماسبی برای کسب سهمیه باید در بین چهار قایقران برتر کلاس خود قرار بگیرد.


اسلام جاهدی دیگر ملی‌پوش اعزامی به این رقابتها است که پس از طی یک مرحله اردوی تدارکاتی در کشور پرتغال به دویسبورگ سفر کرد. جاهدی در کلاس TA حضور خواهد داشت و برای کسب سهمیه باید در بین 4 قایقران برتر جهان قرار بگیرد.


اما در بخش بانوان شهلا بهروزی راد که پیش از این در مسابقات قهرمانی جهان 2015 میلان موفق به کسب سهمیه شده است، در این رقابت ها حضور خواهد داشت. بهروزی راد در این مسابقات به دنبال ارتقاء رنکینگ و آمادگی بیشتر جهت حضور در مسابقات پارالمپیک است.


رقابتهای قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک آبهای آرام از روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه با برگزاری دور مقدماتی آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته