دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1402 - 18:31

صحبت جالب نبی در مورد برنامه عبدی برای تیم ملی نوجوانان+ فیلم

صحبت جالب نبی در مورد برنامه عبدی برای تیم ملی نوجوانان+ فیلم
نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: اینقدر عبدی اردوی برای تیم نوجوانان اردو می‌گذاشت که خودش هم خسته می‌شد! امیدوارم موفق باشید و برای تک تک شما دعای خیر داریم.
کد خبر : 850941

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی محمد نبی در حاشیه مراسم بدرقه تیم فوتبال نوجوانان اظهار داشت: همانطور که دوستان، آقایان عبدی و ماجدی گزارش دادند، یک ممارست، بالاخره توان، تفکری بوده که این جمع در خدمتشان هستیم. باز کمال تشکر و قدردانی را دارم از کمیته جوانان به ویژه حسین عبدی که تلاش های خوبی انجام داده است.

وی افزود: آنچه مسلم است یک تیم برای موفقیت نیاز به تلاش دارد و در کنار آن یکسری فضیلت‌ها است که باید تمام بازیکنان آن را داشته باشند. غیر از رفتار واخلاق حرفه‌ای باید بدانند این پیراهن مفت و مجانی به دست نیامده است و این پیراهنی که الان تن شما است خیلی‌ها آرزو دارند این پیراهن را بر تن کنند. شما امانت دار بازیکنانی خواهید بود که به نمایندگی از آن‌ها در تیم ملی هستید. همچنین پرچم زیبای کشورمان هم روی پیراهن شما منقش شده است.

نایب رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در کنار این موضوع در این دوره‌ای که بازیکنان نوجوانان کسب سهمیه خواهند کرد که دوره نخست آن نیست، در دوره‌های قبلی هم این اتفاق رخ داده است. امیدوارم در این دوره که کسب سهمیه می‌شود بتوانید به مراحل بالاتر صعود کنید.

نبی افزود: این اراده دارید که بتوانید به جام جهانی برسید. در این فرصت بسیار خوبی که شما‌ها به دست آوردید خروجی خوب شما در تیم امید و بزرگسالان است. این خروجی را باید خودتان کسب کنید یعنی کالایی خریدنی نیست که بتوانید بخرید و باید آن را به دست بیاورید.

وی ادامه داد: این فرصتی که این مجموعه به شما داده است، قدر بدانید. حتی استیلی هم اشاره کرد، فدراسیون باید حمایت کند، قطعاً همین طور است و فدراسیون پشتیبانی لازم را انجام داده است. اینقدر عبدی اردوی برای تیم نوجوانان اردو می‌گذاشت که خودش هم خسته می‌شد! امیدوارم موفق باشید و برای تک تک شما دعای خیر داریم. قطعاً بدانید که پدر، مادران و بزرگ‌تران شما همه چشم‌شان به نتایج شماست که ان‌شاءالله این کسب خواهد شد. برای حضور موفق‌تان در تیم ملی همه ما با شما هستیم. ان‌شاءالله بتوانید این سهمیه را کسب کنید. رفتار و اخلاق حرفه‌ای را در فوتبال داشته باشید.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته