دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1402 - 17:58
دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا

ضیایی چراغ اول را برای ایران روشن کرد

ضیایی چراغ اول را برای ایران روشن کرد
ملی‌پوشان دوومیدانی ایران موفق به کسب یک مدال برنز در روز نخست رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا شدند.
کد خبر : 850928

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز نخست رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی کره جنوبی به اتمام رسید و نمایندگان ایران موفق به کسب یک مدال برنز شدند.

ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه با رکورد ۴.۸۰ متر در رده ششم ایستاد. مانا حسینی در پرتاب نیزه با پرتابی به طول ۴۷.۳۵ متر در جایگاه چهارم قرار گرفت.

سید محمدسجاد آقایی در مرحله مقدماتی دوی ۴۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۴۹.۴۱ ثانیه در جایگاه پنجم گروه خود قرار گرفت و با ایستادن در جایگاه یازدهم در مجموع، از رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

محمدحسام مظفری در مرحله مقدماتی دوی ۸۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۱:۵۱.۶۹دقیقه در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت و راهی مرحله نهایی این رقابت‌ها شد. از طرف دیگر ملینا اسماعیلی در مرحله مقدماتی دوی ۱۰۰ متر با ثبت حد نصاب ۱۲.۳۷ثانیه در جایگاه پنجم گروه خود قرار گرفت و نتوانست به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کند.

همچنین محمدرضا ضیایی در ماده پرتاب دیسک با ثبت حد نصاب ۵۵.۴۴ متر در جایگاه سوم قرار گرفت تا مدال برنز این مسابقات را کسب کند. علی رجبی دیگر نماینده کشورمان در این ماده با ثبت حد نصاب ۵۳.۵۱ متر در جایگاه پنجم قرار گرفت.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته