دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1395 - 13:17
مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش:

فرزندان شهدای مدافعان حرم در اولویت ثبت‌نام مدارس شاهد هستند

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش، با توجه به آغاز ثبت‌نام اینترنتی پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از اول خرداد گفت: فرزندان شهدای مدافعان حرم در اولویت ثبت نام هستند.
کد خبر : 85089

به گزارش گروه اجتماعی آنا، محمدحسین کفراشی اظهار کرد: ثبت ‌نام اینترنتی دانش‌ آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد از اول خرداد آغاز می‌شود.


وی افزود: فرزندان شهدا و جانبازن مدافعان حرم در اولویت ثبت نام مدارس شاهد هستند هر پرونده دانش آموزی که مورد تایید بنیاد شهید قرار گیرد در مدارس شاهد و ایثارگر ثبت نام خواهد شد.


مدیرکل دفتر امور شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، بیان کرد: شهدا و جانبازان مدافعان حرم چون تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند فرزندان آنان نیز از امتیاز ویژه‌ای برای ثبت نام در مدارس شاهد و ایثارگر برخوردار می‌شوند.


کفراشی درباره ردیفی مستقل در بودجه سال 95 برای تامین شهریه مدارس شاهد و ایثارگر ، عنوان کرد: بنیاد شهید برای نخستین بار ردیفی برای تامین شهریه مدارس شاهد و ایثارگر پیش بینی کرده است.


وی افزود: این ردیف مستقل به آموزش وپرورش کمک می کند تا کیفیت مدارس شاهد و ایثارگر را ارتقا دهیم و برای دانش آموزان کلاس های فوق برنامه کیفی برگزار کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته