دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1395 - 13:21
کارشناس کانون‌های دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود:

دانشگاه هیچ محدودیتی برای راه‌اندازی کانون‌های دانشجویی ندارد

کارشناس کانون‌های دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در نخستین همایش اعضای این کانون‌ها گفت: «دانشگاه هیچ محدودیتی برای تأسیس کانون‌های دانشجویی در چارچوب ضوابط ندارد و همه حمایت‌های قانونی را از آنها خواهد کرد.»
کد خبر : 85084

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا حسین جلالی با بیان اینکه این کانون‌ها باهدف ایجاد رویه همفکری و تعامل بیشتر تشکیل‌شده و می‌شود، گفت: «نخستین همایش کانون‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه در راستای ایجاد همدلی و برنامه ریزی‌های کوتاه‌مدت و درازمدت تشکیل شد تا در طول سال بتوان بهترین خروجی را از این کانون‌ها دریافت کرد«.


وی افزود: «نماز و نیایش، تئاتر، طراحی و نقاشی، عکس و فیلم، اندیشه، شعر و ادب، هلال‌احمر، سرود، مهارت‌های زندگی، موسیقی، تالیان نور، حفاظ قرآن، طراحی و نقاشی و سینما اکنون 14 کانون مصوب شورای فرهنگی دانشگاه هستند که به فعالیت مشغول‌اند«.



جلالی، ایجاد این کانون‌ها را راهی برای دستیابی به استعدادهای نهفته دانشجویان دانست و بیان کرد:«کانون‌های دانشجویی می‌توانند در برای شناسایی دانشجویانی که در هر رشته‌ای مستعد فعالیت هستند، راهگشا باشند و از این‌ رو دانشگاه آمادگی دارد تقاضاهای دانشجویان را در حد امکان خود جامه عمل بپوشاند«.


وی تصریح کرد: «با حمایت‌های رئیس واحد دانشگاهی شاهرود تقریباً به همه کانون‌های فعال دانشجویی اتاق مستقل و لوازم اولیه یک دفتر داده‌شده تا به لحاظ شخصیت اداری نیز این کانون‌ها مورد توجه قرار گیرند«.


در همایش اعضای کانون‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود که معاون فرهنگی دانشجویی این دانشگاه نیز حضور داشت، چند نفر از دبیران کانون‌های دانشجویی به نمایندگی از طرف دیگر دانشجویان با ارائه گزارشی از کانون‌های خود، مشکلات پیش راه کانون‌ها را برشمردند و پیشنهاداتی را نیز ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته