دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1402 - 15:00

عملکرد مبارازان ایرانی سازمان وان چمپیونشیپ در ماه "می"/یک بُرد و یک باخت

عملکرد مبارازان ایرانی سازمان وان چمپیونشیپ در ماه  می  یک بُرد و یک باخت
دو مبارز ایرانی در مسابقات هفتگی "مبارزات جمعه" سازمان وان چمپیونشیپ در ماه "می" میلادی شرکت کردند.
کد خبر : 850833

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مبارزات جمعه سازمان وان چمپیونشیپ ONE Friday Fights مجموعه‌ای از رویداد‌های هنر‌های رزمی ترکیبی است که هر جمعه ساعت ۱۶ به وقت ایران در ورزشگاه بوکس لومپینی بانکوک تایلند برگزار می‌شود. این رویداد شامل هنر‌های رزمی ترکیبی (MMA)، موی تای و کیک بوکسینگ است.

در ماه جاری دو مبارز ایرانی به نام‌های آرش مردانی و محمد سیاسرانی در رینگ مسابقه حضور یافتند و به مصاف حریفان خود رفتند.

۱.آرش مردانی مقابل "ماگومدمراد خسایف" شکست خورد.

آرش مردانی مبارز باتجربه MMA در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه در حالی که با دو پیروزی متوالی به دنبال سومین بُرد خود در "مبارزات جمعه" بود؛ به مصاف "خسایف" داغستانی رفت.

مبارز ۳۸ ساله ایرانی رقابت را با چندین تلاش برای وارد کردن ضربات سنگین به حریف خود آغاز کرد، اما "خسایف" به خوبی مبارزه را تحت کنترل گرفت. در آن سوی میدان نیز"خاسایف" ۲۶ ساله با ضربات ترکیبی و سنگین مشت باعث از بین رفتن تعادل مردانی شد و در نهایت با یک ضربه سنگین، مردانی را در همان راند نخست ناک اوت کرد.

مردانی با این باخت دومین شکست خود را در سازمان وان چمپیونشیپ تجربه کرد و رکورد او به ۲ بُرد و ۲ باخت تبدیل شد.

۲.برتری محمد سیاسرانی مقابل محمد بوتاسا

محمد سیاسرانی ۲۰ ساله در مصاف با "بوتاسا" و در شرایطی که حریف مراکشی او مهارت‌های تهاجمی بسیار خوبی داشت، به برتری دست یافت.

مبارز ایرانی در دور اول مقابل ضربات سنگین بوتاسا به خوبی مقاومت کرد و کار را به راند دوم کشاند. سیاسرانی در دور دوم با تمرکز بالا در ضد حملات بهتر از حریف ظاهر شد و با یک مشت محکم، مبارز مراکشی را به زمین انداخت. او سپس چندین مشت متوالی قدرتمند را به حریف خود وارد کرد و باعث آسیب بینی این ورزشکار مراکشی شد. سیاسرانی در راند سوم نیز خونسردی در دفاع و دقت در حمله را به نمایش گذاشت. پس از سه راند مبارزه، داوران به اتفاق آرا، رای به برتری سیاسرانی دادند و او رکورد مبارزاتی خود را به ۲۰ بُرد و ۹ شکست ارتقا داد.

سیاسرانی با این پیروزی، پس از شکست دادن "آواتار پی کی سانچای" تایلندی، رکورد خود را در سازمان وان چمپیونشیپ به ۲ برد از ۲ بازی رساند.

با این تفاسیر در ماه "می" میلادی ۲ مبارز ایرانی پای به رینگ مسابقه گذاشتند که حاصل آن یک بُرد و یک باخت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته