دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 اسفند 1393 - 16:24

برگزاری هفتمین همایش ملی مهندسی مکانیک در دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

با حضور صاحب‌نظران، محققان، پژوهشگران، مسئولان و مدیران اجرایی دستگاه‌های دولتی، هفتمین همایش ملی مهندسی مکانیک در سالن همایش‌های شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر برگزار شد.
کد خبر : 8507

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با خیر مقدم به اندیشمندان و محققان کشور در این مراسم گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دانشگاه تولید علم و دستیابی به علوم جدید است که با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات پیشرفته آموزشی و کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مدرن، دانشگاه آزاد اسلامی به دستاوردهای بزرگ علمی نائل آمده و باعث ارتقاء مرتبه علمی ایران در سطح بین المللی شده است.


دکتر مهران مجلسی حضور بیش از یک میلیون و پانصد هزار دانش پژوه در دانشگاه را پتانسیل عظیم علمی کشور برشمرد و افزود: دانشجویان در پرتو همکاری و مساعدت استادان در شرایط مناسب تحقیقاتی قرار گرفته‌اند و تشکیل گروه‌های علمی و تحقیقاتی در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر، گامی مهم و مؤثر در رسیدن به اهداف بزرگ علمی دانشگاه است.


در ادامه همایش دکتر اسماعیلی، مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری اصفهان با عنوان رویکرد آموزش و پژوهش در مدیریت سیاسی استان اصفهان سخنرانی کرد و محققان در هفت نشست تخصصی به ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی خود از قبیل پایش سلامت سازه‌های هوافضا، ربات‌های باز توان و انرژی‌های نو پرداختند.


در این همایش ملی تعدادی از مقالات بر‌تر علمی بصورت سخنرانی و مابقی بصورت پوستر ارائه شد و حاضران نیز در کارگاه‌های بازرسی جوش، کلید فولاد، فناوری نانو و شبکه عصبی و بهینه سازی شرکت کردند و در پایان با حضور رئیس دانشگاه، معاون پژوهش و فناوری، مسئولان استانی و شهرستانی از مقالات بر‌تر با تندیس همایش و لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب