دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 ارديبهشت 1402 - 16:06

بانک کشاورزی امکان دریافت وام قرض الحسنه با کارمزد صفر یا 4 درصد را با حساب «سپرده احسان» فراهم کرد

بانک کشاورزی امکان دریافت وام قرض الحسنه با کارمزد صفر یا 4 درصد را با حساب «سپرده احسان» فراهم کرد
بانک کشاورزی با افتتاح حساب "سپرده احسان"، امکان دریافت وام قرض الحسنه با کارمزد صفر یا 4 درصد را برای همه اشخاص حقیقی و حقوقی فراهم کرده است.
کد خبر : 850343

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، بانک کشاورزی به منظور جلب رضایت مشتریان و همچنین کمک به حل مشکلات معیشتی، در "طرح احسان" خود امکان واگذاری امتیاز سپرده‌گذاری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به دیگر افراد را فراهم کرده است. این امکان به افراد نیکوکاری که قصد کمک به دیگران را دارند، اجازه می‌دهد تا سپرده‌گذاری خود را به دیگران واگذار کنند و در این راستا به همراهی با طرح‌های اقتصادی و اجتماعی بانک کشاورزی، به رفع مشکلات معیشتی افراد و افزایش سطح رفاه جامعه کمک کنند.

"طرح احسان" بانک کشاورزی نه تنها به مشتریان این بانک امکان دریافت تسهیلات بانکی با کارمزد مناسب را می‌دهد، بلکه با ایجاد بستری برای همدلی و همبستگی اجتماعی، فرصتی برای افرادی که تمایل به انجام عمل خیر و کمک به هموطنان دارند، به وجود می‌آورد. این طرح با ترکیب اصول بانکی با ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی، به عنوان یک راهکار نوین در حوزه بانکداری مسئولانه و اجتماعی شناخته می‌شود.

بانک کشاورزی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و ارائه خدمات مدرن بانکی، سعی دارد تا نیازهای مالی و اعتباری مشتریان خود را با روش‌ها و محصولاتی متنوع و شفاف برآورده کند. با ارائه این طرح جذاب و امکانات مناسب، بانک کشاورزی به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات بانکی در کشور شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته