دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1395 - 10:54
عضو هیات مدیره استقلال تهران در گفت‌وگو با آنا؛

مظلومی نتیجه خوبی گرفت/ صددرصد مخالف نظر نجف نژاد هستم/ دو دستگی در استقلال موج ‌می‌زد

مسعود معینی گفت: مدیران قبلی پرسپولیس هیچ وقت علیه آقای طاهری و کادر فنی این تیم صحبت نکردند اما مدیران سابق استقلال هر روز با صحبت‌هایی مبنی بر اینکه اگر تیم دست ما بود ما آن را قهرمان می‌کردیم باعث به حاشیه بردن تیم شدند.
کد خبر : 85027

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، لیگ پانزدهم فوتبال ایران با همه جذابیت‌ها و حواشی‌هایش با قهرمانی پدیده جدید فوتبال ایران یعنی استقلال خوزستان به پایان رسید. تیم استقلال تهران با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول نتوانست انتظار هواداران خودش را برآورده کند، گرچه این نتیجه و رسیدن به فینال جام حذفی برای سرمربی آبی‌پوشان نتیجه خوبی تلقی می‌شود.


مسعود معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد لیگ پانزدهم فوتبال ایران که با قهرمانی استقلال خوزستان همراه بود گفت: «لیگ بسیار پرباری را پشت سر گذاشتیم. به نظر من شایسته‌ترین تیم قهرمان لیگ برتر شد. تعادل و هماهنگی بین کادر فنی، بازیکنان و مدیران باعث قهرمانی این تیم شد. استقلال خوزستان می‌خواست که قهرمان شود و در تمام هفته ها برای قهرمانی وارد مسابقات شد و در نهایت هم نتیجه مزد و تلاشش را گرفت.»


وی در رابطه با نتایج استقلال تهران در لیگ پانزدهم که باعث عدم رضایت هواداران این تیم شده‌ است بیان کرد: «استقلال تهران هفته‌ها صدرنشین لیگ برتر بود و با همین دلخوشی که به راحتی می‌تواند لیگ را با قهرمانی به پایان برساند، صدرجدول را از دست داد. مشکلات استقلال تهران در این فصل بسیار زیاد بود. در چندین بازی مشکلات فنی داشتیم که کادر فنی مقصر اصلی است. تیم استقلال در نیم فصل اول نفرات بسیار کلیدی را از دست داد مانند جاسم کرار و نتوانست جایگزین مناسبی برای این بازیکنان پیدا کند. نکته بعدی خریدهای بد بازیکنان خارجی بود که این مهره‌ها نتوانستند به تیم کمک کنند. مورد بعدی استفاده از بازیکنان جوان و کم‌تجربه بود. گرچه این بازیکنان در فصل‌های بعد می‌توانند برای استقلال مفید باشند اما در این فصل به دلیل نداشتن تجربه کافی در یک بازی خوب عمل می‌کردند اما در چندین بازی نمی‌توانستند کارایی خوبی داشته باشند.»


معینی ادامه داد: «دلیل دیگری که تیم استقلال را در این فصل به حاشیه برد، چنددستگی بین بازیکنان قدیمی این تیم و کادر فنی بود. در طول فصل پیشکسوتان تیم با مصاحبه‌هایشان علیه کادر فنی تیم را به حاشیه بردند. همچنین مدیران گذشته استقلال هم با صحبت‌هایشان تمرکز کادر فنی و بازیکنان تیم را به هم ریختند. برای مثال در پرسپولیس مدیران قبلی هیچ وقت علیه آقای طاهری و کادر فنی صحبت نکردند اما مدیران قبلی استقلال هر روز با صحبت‌هایی مبنی بر اینکه اگر تیم دست ما بود ما آن را قهرمان می‌کردیم باعث به حاشیه بردن تیم شدند. همه این مسائل دست به دست هم داد تا استقلال در این فصل نتواند به عنوان قهرمانی برسد. در حالی که در اکثر هفته‌ها صدرنشین لیگ بود و می‌توانست به راحتی صدر را حفظ کند و قهرمان لیگ شود.»


عضو هیات مدیره استقلال در خصوص شکست این تیم مقابل تراکتورسازی که باعث از دست رفتن صدرجدول شد اظهار داشت: «شکست ما مقابل تراکتورسازی زمینه‌ساز از دست رفتن قهرمانی برای استقلال شد. البته من از امیر قلعه‌نویی ناراحت نیستم و خیلی هم خوشحال هستم که او شرافت در فوتبال را رعایت کرد. ما مقابل تراکتورسازی در تمام پست‌ها بد بازی کردیم و وقتی آقای صالح بعد از بازی می‌گوید روی اشتباهات فردی بازیکنان خودمان باختیم باید در جوابش گفت اشتباه فردی بازیکن نتیجه تمرینات نامناسب کادر فنی است. اگر تمرین دهندگان تیم کارشان را به درستی انجام می‌دادند بازیکن در زمین دچار اشتباه فردی نمی‌شد.»


وی در رابطه با نقش مهدی رحمتی در شکست استقلال مقابل تراکتورسازی افزود: «رحمتی در بازی‌های مهمی نتایج را به سود استقلال تغییر داد و من منکر توانایی فنی او نیستم، اما در بازی مقابل تراکتورسازی بسیار بد بود و از همه نظر شرایط مسابقه را نداشت. رحمتی به عنوان کاپیتان تیم نتوانست در زمین تیم را مدیریت کند و خودش برای استقلال حاشیه درست‌ ‌می‌کرد.»


معینی در مورد آینده پرویز مظلومی در استقلال و اینکه هیات مدیره از عملکرد سرمربی تیم رضایت دارد عنوان کرد: «در حال حاضر نمی‌توان برای فصل بعد استقلال صحبت کرد. ما یک جلسه مهم روز دوشنبه برگزار می کنیم که در آن جلسه در خصوص کادر فنی تصمیم گیری می‌کنیم. من صددرصد مخالف نظر آقای نجف نژاد مبنی بر اینکه برای یک بازی سرمربی تیم را عوض کنیم هستم. تیم باید تا پایان مسابقات این فصل با کادر فنی فعلی ادامه دهد و در پایان مسابقات در خصوص فصل بعد تصمیم گیری خواهد شد.»


وی افزود: «البته از نظر من پرویز مظلومی نتیجه قابل قبولی گرفت. هواداران باید صبر داشته باشند و تا پایان جام حذفی منتظر بمانند. چندین سال است که تیم‌های تهرانی نتوانستند قهرمان لیگ برتر شوند و به همین دلیل این مشکل برای هر دو تیم بزرگ پایتخت است و فقط مختص استقلال نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته