دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پاسخ به آنا مطرح شد؛

موضع مدیرعامل خانه سینما درباره ادعای آزار جنسی بازیگران و عوامل

موضع مدیرعامل خانه سینما درباره ادعای آزار جنسی بازیگران و عوامل
مدیرعامل خانه سینما از پیگیری پرونده های مطرح شده در این نهاد درباره ادعای آزار و تجاوز جنسی برخی عوامل سینما خبر داد.
کد خبر : 850195

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مدیرعامل خانه سینما در جریان نشست خبری که پیش ازظهر امروز در ساختمان مرکزی این نهاد برگزار شد به پرسش‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران پاسخ داد.

در همین ارتباط، وی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری آنا که از او درباره موضع خانه سینما در قبال ماجرای تعرض به عوامل زن سینما پرسیده بود نیز  چنین پاسخ داد: من از ابتدای سال ۱۴۰۲ به خانه سینما آمده‌ام و نمی‌توانم درباره آنچه که در سال گذشته و پیش از مدیریت من رخ داده، قضاوتی داشته باشم.

برومند گفت: متاسفانه این گونه مسائل  فقط مختص فضای هنر یا سینما نیست. هر جایی که صاحبان قدرت، ثروت و شهرت به اصول اخلاقی پایند نباشد چنین سوءاستفاده‌هایی در سطوح مختلف رخ میدهد. ضمن این که فقط هم م به خانم‌ها محدود نمیشود و ممکن است برای آقایان هم اتفاق بیفتد.

مدیرعامل خانه سینما گفت: با این حال من با طرح اتهام ناگهانی و طرح بدون مقدمه این مسائل در رسانه‌ها مخالفم. خانه سینما حریم امنی است که اگر خدا نکرده چنین اتفاقتی رخ دهد افراد به آن مراجعه کنند و در مسائلشان را درون خانواده مطرح کنند. در خانه سینما هم شورای صیانت قطعاً به این موضوعات رسیدگی می‌کند. من در این مدت با اصناف مختلف خانه سینما جلسه داشته‌ام و فرصت نشد که با شورای صیانت هم جلسه داشته باشم، اما تقویت این شورا در دستور کار ما قرار دارد.

وی افزود: اگر مراجعه‌ای داشته باشیم پیگیری می شود. اگر هم جرمی ثابت شود، از افراد آسیب دیده تمام قد حمایت خواهم کرد. ضمن این که اگر لازم باشد به پرونده‌های گذشته که در آن‌ها تکلیف شاکی و متشاکی معلوم نیست هم رسیدگی خواهیم کرد.   

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته