دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1402 - 12:33
هجمه‌های بعد از دربی لیگ برای این بود که می‌دانستند در جام حذفی هم با هم بازی می‌کنیم

گل‌محمدی: انگیزه ما بعد از قهرمانی کم نشده است/از دربی لیگ یک پنالتی طلبکاریم/ یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم

گل‌محمدی: انگیزه ما بعد از قهرمانی کم نشده است از دربی لیگ یک پنالتی طلبکاریم  یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه گفته می‌شود انگیزه پرسپولیس بعد از قهرمانی لیگ کم شده حرف درستی نیست و ما همیشه برای گرفتن جام با انگیزه هستیم.
کد خبر : 850137

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی حذفی اظهار داشت: آخرین بازی فصل‌ را در پیش داریم و تا اینجا خوب پیش رفتیم و قهرمان لیگ برتر شدیم اما هنوز کارمان تمام  نشده و دنبال این هستیم که فصل را با قدرت و گرفتن جام دیگر تمام کنیم و این موضوع هدف اصلی ما است.

وی افزود: دیدم در برخی رسانه‌ها نوشتند پرسپولیس چون قهرمان لیگ شده و استقلال چون قهرمان نشده انگیزه آنها بیشتر است. این حرف درستی نیست، انگیزه ما هیچوقت برای گرفتن جام کم نمی‌شود به خصوص که دربی یک بازی مهم برای هواداران است. قطعا انگیزه ما کم نخواهد شد و بیشتر از قبل باید بدویم و تمرکز کنیم. این کار را باید در بازی فردا انجام بدهیم هر چند سختیهای زیادی داشتیم. بازیکنان در پایان فصل از نظر روحی و جسمی در شرایط سختی هستند ولی فردا فقط به برد و گرفتن جام فکر می‌کنیم. امیدوارم فردا از نظر فنی خوب کار کنیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

گل‌محمدی تاکید کرد: از نظر فنی استقلال نشان داده فصل خوبی داشته و بازی های خیلی خوبی از این تیم دیده‌ایم. آنها تیم قابل احترامی برای ما هستند و باید سعی کنیم مقابل آنها کم اشتباه باشیم چون بازیکنان خوبی دارند که در لحظه خوب تصمیم می گیرند. فکر می کنم این تقابل دیدنی و جذاب خواهد بود چون هر دو تیم بازیکنان فنی خوبی دارند و امیدوارم شاهد یک بازی مهیج باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت‌هایی که پیرامون استفاده از داور خارجی در این بازی مطرح شده بود عنوان کرد: بعد از بازی قبلی و توپی که به دست گئورگی خورد هجمه زیادی شکل گرفت. بالای ۹۰ درصد گفتند پنالتی نبود و مثل آن صحنه چندین بار در اروپا شکل گرفت و علیرغم اینکه VAR دارند داوران اعلام پنالتی نکردند. اگر قرار به اعلام یک پنالتی باشد در آن بازی پنالتی روی عبدی بود که کارشناسان داخلی و خارجی هم تایید کردند. ما روی این مساله تاکیدی نداشتیم اما روی صحنه خودشان مانوور شد. به نظرم این هجمه ها به این دلیل بود که می دانستند احتمالا در حذفی هم شاهد دربی باشیم و از همان زمان داشتند روی این مساله کار می کردند و بعد هم بحث داور خارجی را مطرح کردند و هجمه را شروع کردند. البته در این چند روزه این هجمه‌ها بر طرف شد .ما باید فصل را کامل‌تر تمام کنیم و جام حذفی و بازی فردا بازی است که باید بتوانیم فصل را آنطور که دل مان می خواهدبه پایان برسانیم، هنوز راه مان تمام نشده راهمان ادامه دارد.

وی در خصوص اینکه امسال هجمه‌های مختلفی که در مورد داوری به تیم وی وارد شده و حتی 2 پنالتی اشتباه برای هوادار مقابل پرسپولیس اعلام شد گفت: به نظرم همه متوجه این قضیه شده اند و فکر نمی‌کنم نیازی به توضیح باشد. آنهایی که فوتبال را خوب می فهمند  و در فوتبال هستند می دانند قضیه چیست و به جمع بندی خوبی رسیده‌اند. ما یک بازی جدید در پیش داریم و دوست دارم تمرکزم روی بازی فردا باشد. این مسایل در فوتبال ایران هست و همیشه در دربی‌ها مطرح می شود. برای تیم داوری فردا آرزوی موفقیت دارم و داوران خوبی هستند و امیدوارم بهترین بازیکن یا فرد از نظر تصمیم گیری باشند.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که اگر فردا با اشتباه داوری ببازید باز هم این مدلی صحبت می‌کنید گفت: درباره اتفاقی که هنوز نیفتاده حرف نمی‌زنم. الان باید تمرین خوبی برگزار کنم و تیم را مهیای بازی کنم. بعد از بازی درباره مسائل فنی و دیگر اتفاقات حرف خواهیم زد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه ایا تیمش تمرین پنالتی انجام داده یا خیر گفت:  در طول هفته زیاد کار کردیم و ما علیرضا بیرانوندی را داریم که در این ضربات فوق العاده است. امیدوارم کار به آنجا نکشد. بازی سختی است اما هدف مان این است که در ۹۰ دقیقه یا ۱۲۰ دقیقه کار را تمام کنیم.

وی در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا گفت: مصدوم ما فقط پریرا است و بقیه بازیکنان برای بازی فردا حضور دارند.

خبرنگاری گفت چرا وحید امیری در تیم پرسپولیس مرتب پست عوض می کند که گل‌محمدی پاسخ داد: ارنج و ترکیب بر اساس نیاز تیم اعلام می شود. وحید امیری بازیکنی است که اصلا در فوتبال ایران تکرار نمی شود و من برای او آرزوی موفقیت دارم. او می‌تواند الگوی مناسبی برای فوتبال باشد. دوست ندارم هیچ وقت فوتبال این بازیکن تمام شود و کاش ۲۰ سال دیگر می توانست کار کند. امیری بازیکنی تاثیرگذار است و بازیکنان را هم متحد می کند. عیسی آل کثیر هم انگیزه زیادی دارد. ما یک تیم هستیم و مجموعه خوب از بازیکنان دور هم جمع شدیم تا کارهای بزرگی کنیم. بازیکنان من قابل تقدیر هستند که در شرایط سخت کارهای بزرگی کردند. علیرغم تمام مشکلات گلایه نکردند و فقط جنگیدند. به تک تک شان احترام می‌گذاریم و به وجودشان افتخار می‌کنیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است او مثل پروین و برانکو در یک فصل دو بار پرسپولیس را قهرمان کند گفت: همه می دانیم زمان برانکو با توجه به مشکلاتی که بود تیم را خوب جمع و افتخارات زیادی را کسب کردند. برانکو الگوی بزرگی برای مربیان جوان بود و خودم از ایشان و رفتار و شخصیت ایشان یاد گرفتم. مربیانی که با پرسپوليس شروع کردند مثل آقای پروین که دوران بی پولی را پشت سر گذاشتند. همه مربیان دوران پرسپوليس قابل احترام هستند و برانکو هم زحمت کشیده و  من به وجودشان افتخار می کنم و امیدوارم بتوانیم راه آنها را به خوبی ادامه بدهیم.

وی در خصوص آینده‌ کاری اش در فصل بعد عنوان کرد: الان وقت مناسبی نیست که ذهنمان را درگیر این مسائل کنیم. من یک سال دیگر با تیم پرسپولیس قرارداد دارم و بعد از بازی برای چگونگی همکاری با مدیران جلسه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته